Bu zamana kadar saçlarını hiç boyamamış kız kalmış mıdır sizce?


Kalmıştır bence ama ben değilim ne yazık ki :D
Vardir tabiki bazilarinin hic hosuna gitmiyo
Cevap
24Cevap
Evet var örnek ben
Kalmıştır
Ben boyamadım ama bu Ay bir çılgınlık yapıp
Orjinal Siyah saçı kırmızı tonlarına boyayabilirim
Ben varım. Saçlarımı boyarsam olgun görüneceğimi düşünerek boyamıyorum. Yaşım ilerlediğinde tercih etmeyi düşünüyorum.
Benim tanıdığım bi kız var 21 yaşında üniversite öğrencisi ve evet hiç saçını boyamamış zaten belli orijinal rengi olduğu
Benn herkes saç rengimi beğeniyor boyatma diyor bende beğenmezsem bidaha geri dönme şansım yok diye cesaret edemedim hiç😅😅
Bende hiç boyamadım kömür karası saclarimi ama beyaz saçlar isyan bayrağını çekti kanks😟
Valla ben öyle siyah beyaz dolanıyorum boyatmak istemiyorum. Hacamat ve ense köküne tepe başına çörek otu yagi sürmek iyi geliyor denmişti bana. Ama hiç denemedim
Bi de kanın sogumasindan kaynaklı kanks dengeye getirmek gerek
4 senedir 2 ayda bi kez boyuyorum. Ama doğal rengini özledim olabildiğince boyamamaya çalişacağim. Sanmiyorum yine de kgfdfd
Ben boyatmadım hiç ama artık vakti geldi düşünüyorum da ne renk yapsam bilmiyorum.
Ben. Ama yakın zamanda boyatmayı düşünüyorum.
Kalmamıştır. 13 14 yaşına gelince bile direkt kuaföre gidiyorlar boyatmak için.
Var gördüm, tanıyorum, saçlarında beyazlar var biraz.
Ben boyamadim boyamayida düşünmüyorum kendi rengini beğeniyorum
Hiç boyatmadım. Doğal sarışınım ve insanların zamanlarıyla paralarını manyak gibi harcadıkları bu rengi değiştirmeyi düşünmüyorum.
Ama benim de saçımın yapısından sıkıntım var. Tel tel ayrılıyor, aşırı ince telli, tüy gibi.. ona çözüm arıyorum ben de :(
Kalmıştır illa da ben çok boyadım her renkten hevesimi aldım iyi yaptım gözümde kalmadı kendi rengine döndüm sonra
Hiç boyamadım ben.
Evet. arkadaşım hiç boyatmadı
Kalmıştır, bakınız ben. Ve başka da vardır
Kalmamıştır. Azdır çok az.
Ben boyamadım 😂
Sağdaki ne öyle ya, beni benden aldı
Ben boyamadım ama kına koymuştuk
En iyisi kinadir
Ben ben
Açıcı sayılmaz ahsns
Kalmıştır bu kız kim
Ben hiç boyamadım
Benim manita galiba
28yaşımda boyadım ilk defa
Cok zor soru 🤣
Saç uçlarını 6-7 sene önce kızıla boyamıştım O kadar.. tamamını hiç boyamadım
ben varım memnunum saç renginden
Çok boyatmadım aslinda 😁 sayilamaz dimi
Evet ablam hiç boyatmadı 24 yaşında
Ben 🤚 hiç boyatmadım
Sanmıyorum. Olsa da bembeyaz dolaşıyordur
Evet, ben
Boyamamışını bulan bassın nikahı
dune kadar kalmisti
Ben elendim aahshsj
Sanmam
Kalmamıştır
Kalmistir
Zor ya
Boyamadım
Kalmıştır
Ben boyamadım hala.
Ben varım
Meeeee
Ben!!
Vardır İlla ki
Tabiki vardir
Ben varım
Ben geçen boyadım ya kgnf
Ben tanıyorum var :D
boyayin
Var hala
Yoktur bilmiyorum oladabilir
Vardır
Çok az da olsa illa ki kalmıştır öyleleri
Ben hiç boyamadım
Kaldı ben..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar