
Tırnaklarımı yiyorum engelde olamıyorum. Namaz kılıyorum ve tırnağıma protez yaptırsam kısa bi şekilde günah olur mu tırnak sorunu için abdest geçer mi enazından yeme sorununun önüne geçmek için bilenler yanıtlarsa sevinirim.

Tırnaklarımı yiyorum engelde olamıyorum. Namaz kılıyorum ve tırnağıma protez yaptırsam kısa bi şekilde günah olur mu tırnak sorunu için abdest geçer mi enazından yeme sorununun önüne geçmek için bilenler yanıtlarsa sevinirim.
Yaptırmak istediğin şey pek uygun bir şey değil. Abdest alırken tırnaklarının ıslanması gerek nasıl ki oje tırnakların ıslanmasına mani ise protez tırnak da aynı. Bence bir psikoloğa danış ya da tırnaklarını hafif uzayınca kes. Belki bunun önüne geçebilirsin.
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?