Benim boyum 1.55 evleneceğim kişinin boyu 1.85. Yanında çocuğu gibi duruyorsun diyorlar, çok sorun olur mu?

Sizce millet çok güler mi? Bazıları yanında çocuğu gibi duruyorsun dediler. Sizce çok mu kötü sevdiğim kişi takıntı etmiyor ama bazı insanlar dalga geçebiliyor.

Benim boyum 1.55 evleneceğim kişinin boyu 1.85. Yanında çocuğu gibi duruyorsun diyorlar, çok sorun olur mu?
Cevapla