Sanmiyom pek oyle gorunmuyor gibi ama zaten uzun sure surulmez o buz oyle. Genelde ince bir kumasa beze falan sarip oyle gezdirmek daha uygundur boyle yaniga karsi, obur turlu ciplak cildin uzerine buzu gezdirince yakabilir tabi, sen iyilestirmeye calisirken daha da beter edersin yara bere icinde kalabilir…
41 kere Mashallah tu tu tu😂😂aynen genelde hic makyaj kullanmayanlarin cildi boyle tertemiz oluyor, demek bu makyaj baya kotu yaa baksana ciltleri ne hale getiriyor ama ne yalan soyleyeyim hep begenmisimdir boyle cildi, keske benim de olsa🙈😅
Aynen aynen hic kullanmamis olanlarin cildi boyle oluyor ya da cok cok az arada kullananlarin da. Acaba biz erkeklerde niye boyle degil o zaman biz zaten kullanmiyoz😅ama ne guzel ne yakisikli olurdum boyle temiz bebek gibi cildim olsa var ya Allahtan sakal falan cok az da olsa ortebiliyor bazilarinda😅
Diger yazdiklarini gormemisim, ben sadece ucu olunca sikarim ki icindeki o iltihqp mi oluyor artik ciksin bosalsin diye yoksa gorunus olarak da cok kotu duruyor. Valla bu gayet yakin ben cok begendim keske benim de olsa
🤦🏻♀️ onu koymadan önce düşüneceksin. bende yeniyim silinirmi bilmem. soruyu güncelle sor millete. resmimi nasıl silerim de. kaldır o resmi bir dahada koyma. nazardan çatlar ölürsün allah korusun😡
Öyle olsaydı , kimse nazar olmazdı. Resminizi sosyal platformlara koymayın. Bende ne dualar okuyorum , ama nazar oluyorum. sonra başlıyorum çare aramaya. nazarı herkes kesemez. onu kesen bir hoca vs... bulacan. oooo ben 71 gün çektim. kurtulmam 71 gün sonra oldu. süründüm süründüm. bir nefesim kalmadı çıkmadık. Bir kadın buldum 71 gün benle uğraştı zor kurtuldum🤦🏻♀️
Ben Şükürler olsunki güzel bir bayanım. Renkli iri gözlü , beyaz tenli çok güzelim yani. bir bakan dönüp bir daha bakar. bu arada ben 40 yaşındayım. ay ne güzel yüzün var, ay sohbetin ne tatlı, aman ne güzel giyinmişsin, of elektriğin muhteşem diye diye millet. yüzümde yaralar çıktı. canavar gibi oldum. doktorlar çare bulamadı. dışarı çıkamadım. sonra bir kadın buldular. kadın dedi nazardan öleceksin. uğraştı 71 gün yüzüm düzeldi. o kadını bulmasaydım ölmüştüm. yemekten aştan kesildim, kurudum zayıfladım ölüyordum işte.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Yakmamışsın ama biraz tahriş olmuş gibi. Hemen Bepanthol sürersen geçer.
öyle yapacağım teşekkür ederim
Sanmiyom pek oyle gorunmuyor gibi ama zaten uzun sure surulmez o buz oyle. Genelde ince bir kumasa beze falan sarip oyle gezdirmek daha uygundur boyle yaniga karsi, obur turlu ciplak cildin uzerine buzu gezdirince yakabilir tabi, sen iyilestirmeye calisirken daha da beter edersin yara bere icinde kalabilir…
Dokunmayacağım hiç, geçer inşallah.
Aynen dokunma daha fazla. Aksama gecer bence olmadi yarina…
Bu arada cildin nasil bu kadar tertemiz puruzsuz olabiliyor sirri nedir bunun😅yoksa makyaj mi var, anlamayabiliyom da bu makyaj islerinden🙈
Hiçbir şey kullanmıyorum, makyaj da yapmıyorum anneden geçen güzellik diyelim.
Ay bir de maşallah diyin dfdh
41 kere Mashallah tu tu tu😂😂aynen genelde hic makyaj kullanmayanlarin cildi boyle tertemiz oluyor, demek bu makyaj baya kotu yaa baksana ciltleri ne hale getiriyor ama ne yalan soyleyeyim hep begenmisimdir boyle cildi, keske benim de olsa🙈😅
Evet kızlar bunların farkında değil ama makyaj cildin düşmanı böyle tertemiz kalır işte en başta yapılmasa
Aynen aynen hic kullanmamis olanlarin cildi boyle oluyor ya da cok cok az arada kullananlarin da. Acaba biz erkeklerde niye boyle degil o zaman biz zaten kullanmiyoz😅ama ne guzel ne yakisikli olurdum boyle temiz bebek gibi cildim olsa var ya Allahtan sakal falan cok az da olsa ortebiliyor bazilarinda😅
genlerin de payı büyük, halamın kızı meselaa yapmaz ama yüzü kötü
kötü derken sivilce, yoksa çok tatlısın bir kız
Aa dogru dogru o da var tabi. Sizin ailede kardeslerin falan nasil
Tabi canim sivilce yuzunden insan tatligini kaybetmez😅
kardeşler de böyle çok şükür
Yaslari kac ve kiz mi onlarda.
Senin ergenligin nasil gecti peki hic sivilcelenme gibi bi durum oldu mu sende
biri 12 biri 24
Kız evet
Ben de çıktı tabi sivilce Doğal olarak ama ben dokunmadım
bakma benim yüzüm de öyle cam gibi değil çok yakından bakarsan pürüz var biraz
Buyuk abla da hic olmadi mi, gerci senin yasini da bilmiyom belki sen buyuksundur
Ben 20 yaşındayım
He ayniymisiz. Valla sansliymissiniz, kimisinde gercekten bu sivilce insanin vucudunda resmen yer almiyor gibi ve dedigin gibi genetik olunca..
Diger yazdiklarini gormemisim, ben sadece ucu olunca sikarim ki icindeki o iltihqp mi oluyor artik ciksin bosalsin diye yoksa gorunus olarak da cok kotu duruyor. Valla bu gayet yakin ben cok begendim keske benim de olsa
Ya nazar değdircen yeter Allah aşkına
Jsjdjd tamam tamam sustum
Bi daha buzu doğrudan cildine bekletme yakma durumu olur. Bir beze sarıp 5 dk aralıklarla yapabilirsin ama yüzünde buz gezdirmene anlam veremedim
yüzü gerdiriyor
Sanmıyorum ya, aynı yerde çok tutunca oluyor. Gezdirince olmuyor. Bu arada yüzün bebek gibi 👍
Bu sefer kötü oldu ya yüzüm, teşekkür ederim bebeğim😚
Çok kızarmış ya alerjik olabilir geçmiş olsun krem falan sür bari iyi gelir
Teşekkür ederim, sürdüm geçer inşallah.
Rica ederim inşallah geçer kıpkırnızı duruyor
cildim çok hassas hemen kızarıyor kaldı ki buz ffdh
Keşke buz koymasaydın neyse artık koymazsın bir daha djdjd
Geçmiş olsun abla, aklın başına gelmiştir umarım.
Teşekkür ederim geldi🥺
bu aptal fikri kim verdi sana?
ya cilde buz iyi geliyormuş, ben normalde yaptığımda zaten bir şey olmuyordu bu sefer ne oldu bilmiyorum
İntten baktım yorumlar falan da olumluydu aslında.
Buzu gezdirdiğin için öyle geçer belli süre sonra
Bepanten sür ve güneşe çıkma koruyucu kullan çıkarsan da
Cildin güzel, resmini hemen sil, nazar olacan sonra zor kurtulursun demedi deme
Nasıl silebilirim
Felak nas okudum atmadan önce ffs
🤦🏻♀️ onu koymadan önce düşüneceksin. bende yeniyim silinirmi bilmem. soruyu güncelle sor millete. resmimi nasıl silerim de. kaldır o resmi bir dahada koyma. nazardan çatlar ölürsün allah korusun😡
Resmi sileceksin başka çaren yok
Ayy korktum kız
Ben nazardan ölümden döndüm. Bugün ve sonraki günler kendinde bir tuhaflık, kötü bişey görürsen hissedersen anlarsın. Geçmiş olsun
Ama dua okudum ben atmadan önce
sana nasıl değmisti ki yani neyine
Öyle olsaydı , kimse nazar olmazdı. Resminizi sosyal platformlara koymayın. Bende ne dualar okuyorum , ama nazar oluyorum. sonra başlıyorum çare aramaya. nazarı herkes kesemez. onu kesen bir hoca vs... bulacan. oooo ben 71 gün çektim. kurtulmam 71 gün sonra oldu. süründüm süründüm. bir nefesim kalmadı çıkmadık. Bir kadın buldum 71 gün benle uğraştı zor kurtuldum🤦🏻♀️
peki senin neyine nazar değdi yüzüne falan mı
yok atmam daha sağol söylediğin için yine, ama ben kızarıklığı sorayım dedim
Ben Şükürler olsunki güzel bir bayanım. Renkli iri gözlü , beyaz tenli çok güzelim yani. bir bakan dönüp bir daha bakar. bu arada ben 40 yaşındayım. ay ne güzel yüzün var, ay sohbetin ne tatlı, aman ne güzel giyinmişsin, of elektriğin muhteşem diye diye millet. yüzümde yaralar çıktı. canavar gibi oldum. doktorlar çare bulamadı. dışarı çıkamadım. sonra bir kadın buldular. kadın dedi nazardan öleceksin. uğraştı 71 gün yüzüm düzeldi. o kadını bulmasaydım ölmüştüm. yemekten aştan kesildim, kurudum zayıfladım ölüyordum işte.
ayy çok kötü olmuş
İyi ama neden yaptın bunu
yaşlanma karşıtı bu, her gün düzenli yapılırsa
ben çok beklettim sanırım dfdh
Çok da kötü durmamış ama? Bende yaparım bi ara 😂
doğal allık 😂
Çok mantıklı 🤌🙌😂
Kalsın yaw nolcak
Silin ya nazar değiyor valla yüzüm daha beter oldu
Doktora gitsene canım
Gittim ztn ben şu an sorum kalksın istiyorum
😐😐😐dur bir araştırayım ya
hani tanıdığın üye varsa da söyler msn bir dk lık iş ztn
Bir ay sonra silebilirmişsin
hım tamam teşekkürler
💪💪
yakmışsın gibi duruyor. soğuk yanığı gibi.
öyle oldu..
ne güzel yüzün var ne gerek vardı
neden şikayet edelim kanka
kanka soruyu silemedim, bağı kopar var
şikayet ederseniz silinir
kanka silinmiyor şikayet etsende.
geçer bi kaç saate panik yapma
ay inşallah
bi ılık duş al veya ılık suyla yıka yüzünü
Geçer o abartılacak bir şey yok
çok korktum ya
Nesinden korktun basit bir reaksiyon vermiş vücudun
Birden kızardı, kaşındı korktum
Yüzünüz geçti mi buz koymuştunuz
Sadece kızarmıs yüzün pürüssüz buz işe yaratmıs 🙃
Hagir bise olmas
Yok ya korkma soğuktan kızarmış 😂😂
Yüzü tüylerini ne ile alıyorsun ki ,
yüz tüyü ne alaka
Öylesine sordum , benim cildim de senin gibi ben sır ağda ile alıyorum
Soru icin merak etme 48 saat sonra silebilirsin , silinir yani bı iki gün geçsin
ben lazere gidiyorum
ha teşekkürler silinir inşallah
Şöyle ama 48 geçtikten sonra sil bağı kopara basma silinmez öyle yani yarın sil , rica ederim ne demek , bu arada lezerden memnun musun?
Tamam öyle yapacağım, bağı koparınca soru silinmiyor
Kızarmış. Geçer ama bu sıcaklarda buz koyma.
ne zmn koyayım sıcak da konur fhsj
Yüzün neden kızardı. araştîr. Buz konur ama ok
Krem gerek
Alerji
30dk içinde geçmişti
Off cildin çok güzel
Maşallah desenize kafayı yicem dfsh
Maşallah
Kıskand8m ben de artik daha fazla ozen gostericem cildime
Kıskanma kız
Yok vallah ben bir de yüzümü alıyorum sürekli sivilce çıkıyor ee almasan daha beter
Şaka yaptım kız, neyle alıyorsun ki yüzünü
Normal ağdayla dudak üstünde çıkıyor yanakta çıkıyor zor
Bence iple al
Beceriksizim ben denedim yapamadim
hım