Güzelliğimi bozan kusurlardan nefret eden tek ben miyim?

Abartıyorsundur diyenlerin yorumlarını anında sileceğim çünkü ABARTMİYORUMM! İnsanların duygularını hislerini anlamadan bunu diyemezsiniz ya diyemezsiniz hakkınız yok sizin buna. Orantılı kıvrımlı kum saati vücudum var ama hip dips çukuruna sahibim. Belim oldukça kıvrımlı ama göbeğim şiş. Bacaklarım düzgün vücuduma göre ne kalın ne ince uyum sağlayan sütun gibi bacaklarım var ama ayaklarım büyük (40 no) ve taraklı. Ten açık ama süt beyazı olmadığı için ten rengi eşitsizliklerim var. Saçım gür kalın ama şekli ne inanın bilmiyorum. Dalgalı düz arası bir şey. Dudaklarım şekilli dolgun küçük kırmızı burnum küçük kalkık ama yüzüm de dolgun zayiflasam bile incecik değil ve kaşlarım çok seyrek ben niye diğer kızlar gibi bütünüyle mükemmel ve onları güzel gösteren özelliklerim yokli neden her şeyi berbat eden özelliklerim var ya hip dips cukuru ne hip dips cukuru yemeye yanlışlıkla atılan çok fazla tuz gibidir yemek harika olmuştur ama o yanlışlıkla çok atılan tuz her şeyi ama her şeyi maffeder hip dips cukuru da aynı bunun gibidir

Güzelliğimi bozan kusurlardan nefret eden tek ben miyim?
Cevapla