Çok tipsizim, fakirim, asosyalim, başarısızım. Her konuda çok geriyim, kendimi sevmeye nasıl başlayabilirim?

Cidden tipsiz biriyim. Dişler yamuk, alın kocaman, gözler kocaman ve çıkık, göz altı mosmor, cilt rengi pis bir sarı, hantal duruyorum, vücudum leke dolu, siyah kıllara sahibim.

Fakiriz yani açıklamaya gerek yok.

Ne kadar arkadaş edinmeye çalışsam da asla devam eden arkadaşlıklara sahip olamadım.

Hangi eğitim kurumuna girdiysem, hangi sınava girdiysem hep başarısız oldum.

Tahmin edersiniz ki kendimden iğreniyorum.

Nasıl sevebilirim?

Çok tipsizim, fakirim, asosyalim, başarısızım. Her konuda çok geriyim, kendimi sevmeye nasıl başlayabilirim?
Cevapla