Yaz ortasında utancımdan kazak giyiyorum. Tüylerimi alsam çok dikkat çeker mi?

Spora başlamayı düşünüyorum. Vücuttaki kılları alsam kötü durur mu? Zayıf ve açık tenliyim.

Özellikle kollarımdan utanıyorum. Sporu geçtim yine rahatsız ediyor. Hem zayıf hem beyaz ten hem kıllı.

Ama bir yandanda alırsam çok dikkat çeker diye çekiniyorum. Hadi bronzlaşırım kilo alırım tamam o zaman güzel durur ama asıl mesele önceden görenler aldın mı diye sorar. Rahat edemiyorum. Kararsız kaldım hangisi iyi. Alsam mı almasam mı?

Yazın ortası ama hala uzun kollu kazak giyiyorum utancımdan. Ama alırsam tişört giysem yine kötü durur bu sefer alınmış olduğu için.

Onun dışında al derseniz neyle almalıyım. Bazılarına bakıyorum aldığı çok belli oluyor traş olup iz kalmış gibi öyle olsun istemiyorum. Teşekkürler.

Yaz ortasında utancımdan kazak giyiyorum. Tüylerimi alsam çok dikkat çeker mi?
Cevapla