Spora başlamayı düşünüyorum. Vücuttaki kılları alsam kötü durur mu? Zayıf ve açık tenliyim.
Özellikle kollarımdan utanıyorum. Sporu geçtim yine rahatsız ediyor. Hem zayıf hem beyaz ten hem kıllı.
Ama bir yandanda alırsam çok dikkat çeker diye çekiniyorum. Hadi bronzlaşırım kilo alırım tamam o zaman güzel durur ama asıl mesele önceden görenler aldın mı diye sorar. Rahat edemiyorum. Kararsız kaldım hangisi iyi. Alsam mı almasam mı?
Yazın ortası ama hala uzun kollu kazak giyiyorum utancımdan. Ama alırsam tişört giysem yine kötü durur bu sefer alınmış olduğu için.
Onun dışında al derseniz neyle almalıyım. Bazılarına bakıyorum aldığı çok belli oluyor traş olup iz kalmış gibi öyle olsun istemiyorum. Teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer