Havali bence umarım inmez bu şişlik ama doktor iner dedi



Şişliği az gibi sanki. Dudağı göremedik resmen.
Bildiğim estetisyen var 100 bin TL'ye attığım resimdeki gibi kalıcı dudak dolgusu yapar😃
Geçmiş olsun 😃 Yani ne desem bilemedim ki, bir güzellik uğruna yaptırmaya değer miydi? Bence değmezdi
Cevap
19Cevap
Yakışmış
Dudağını ters çevirdiğini fark edene kadar lan kızın dudağı çürüyüp düşmesin diye endişelendim.
Mikemmel ll olmuş umarım inmezde şişliği dodaklarin ile göz doldurursun 😅😅😅😅
Gülmekten zor yazdım 😅😅😅😅
Her genç kızın hayali böyle dudaklara sahip olmak. Hangi ünlünün doktoruna gittin de hele.
On numara olmuş, estetisyeninin adını ver de yanlışlıkla gitmeyelim
az olmus bebis bence biraz daha yapmali doktor isini dogru yapmasi lazim
Allahım yarattın niye sahipsiz bıraktın diye şikayet edenleri şimdi daha iyi anlıyorum. Sen ve senin gibiler için çoban şart.
Çok güzel olmuş daha önce böyle güzel dudak görmedim
Şerefsizim Angelina Jolie
Ben de aynısından istiyorum kime yaptırdın
Sosis mı o? Tarif alabilirmiyim
nesi havalı. Dayak yemişsin gibi :)
Offf çok kötü olmuş yaaa
Güzel olmuş güle güle kullan
Çok güzel böyle devam et ahhahaha
Abla bu ne? Çok büyük olmuş insin biraz
Aman tanrım çok iyi ya 🤣🤣🤣 dön bak
Dudak dolgusu değil basur olmuş o resmen...
Hersey var maşallah nasil birseysin sen
emilip zehrin dışarı atılması gerek.
Tuhh sonecek havan
Alt dudak ince kalmış sanki 🙏
Güzel mi sizce 😯
Acımıyor mu😱
İroni*
burnundan nefes alabiliyor musun
Ahaha 😂😂😂😂
bu dudak ne yaa
Dalgacı trol!
one lan xkkdfkf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?