Elmacık kemikleri belirgin kişileri güzel buluyor musunuz?


Avantaj bunun için ameliyat oluyor herkes
Evet bence güzellik için avantaj
Cevap
7Cevap
Merhaba. Fazlasını sevemiyorum çok olgun gösteriyor bence.
Bazı tiplere yakışıyor bazılarına olmuyor yani yüze göre değişir
Herzaman değil. Genel yüz yapısına bağlı bir şey. Bazılarında iskelet gibi duran şey, bazısında çok hoş durabiliyor.
Allık güzel durur ve kadınsı hatlara sahip olduğunuzu gösterir. Bence estetiktir
Keskin yüz hatları tabiki daha güzel benim de az belirgin
Ben kendimde seviyorum, bazı kadınlara çok yakışıyor, misal Hilal Altınbilek
Elmacık kemiği çıkık olursa kötü oluyor. Elmacık kemiği dolgun olmalı. Benimki dolgun.
Elmacık görseldeki karı değil, elmacık benim. Aynı zamanda Leonardo Di Caprio.
Benimki belirgin ama ben ince yüz dayma tercih etim
Alakası bile yok güzel olmakla
Ben beğeniyorum çok çekici
Avantaj olarak görmedim
Her insana yakışmıyor bence
Evet ama fotoğraftaki gibi değil
Keskin yüz hatları her zaman daha çekicidir.
elmacık kemikleri yenur
Tabi ki
Evet
Evet daha alımlı durur
Bence evet benim hiç belirgin değil ya
Hayır
hayır
Evet avantaj
Farkı anlamıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar