AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
115Cevap
Yeni öğreniyorum bunu.
bu kadın burnunu yaptırdı ne abarttınız
Doğal sevsek de makyaj yapmayanı yok ki
Yoo ben çok nadir günlerde makyaj yaparım
Çoğu kadın yapar. Kimi doğal daha güzelken makyajla kendini bozar. Kimi makyajla güzelleşir. Kimi yaşını gizlemek için yapar. Kimi erkeğe kimi hemcinsine güzel daha şık görülmek için yapar. Kimide içgüdüsel azda olsa yapmak ister ama genelde yaparlar yani 😃
İnanin ki yapmayan doğal bakımlı kızlarda var hata öyle kız arkadaşımlarim var
Vardır tabiki de etrafımda çok yok
Yaşadığınız bölgeye bağlı
Bölgeyle bağlantılı derken 🙄 Bölgeden olduğunu zannetmiyorum çoğu arkadaşım başka başka şehirlerde doğup büyüyen kişiler. Dediğim gibi özellikle bu çağlarda kızlar hep dahada güzel olmalıyım çabasında. En ufak şeyde bu siteden bile soruyorlar burnum nasıl. Oram nasıl yaptırmalı mıyım diye. Böyle dahada hoş görülme çabaları. Tabi herkesin karakteri farklı istediğini düşünebilir yapabilir. Makyaj yapmayanda vardır tabi. Ama yapan tabi çoğunlukta
Var siz gözünüzü diğerlerinden almadığınız için boyle
Yahu ben makyaksız severim. Ayrıca makyajla güzelleşen kızları da ayrıt edebilecek yaştayım😃Makyajsızı bırakıp nie makyajla güzelleşene bakayım. İllaki vardır hiç yok demedim az bi oku mantıklı şu yorumları 😅@gamzekilicay
doğal güzelliğin varsa ne ala
Erkeğiz işte gördüklerimize kanıyoruz
Şeylerinin önüne geçemeyenler var. Ondan dolayı
Kadınlar neden estetik yapar
Kendileri estetik yapamadığı için
Özenle uzak duruyorum
Ben duymam, doğallıktan yanayım.
sahte hepside ondan
Göze daha hoş geliyor
Nereden bilelim estetikli. Boş yapma
Bütün erkekler seviyor diye bir kural yok
O senin düşüncen 😀
Ben duymuyorum
Tam tersine estetikli kadın hiç ama hiç sevmem
Ben duymam nefes alsın yeter
Yooo duymuyorum
Abanın kadri yağmurda bilinir şekerim.
Hicbizaman makyajli biriyle cikmadim
Ben hiç ilgi duymam kendi adıma konuşayım
alakası yok benim için fark etmez kanka
Her zaman doğal ol
Kabul ettin ama gerisi yok 😃😃😃
@Gelecelerinyargici07 zaten her zaman doğallıktan yanayım :))
Veren herkese almak icin ilgi duyarlar
La bu kadın bumuydu ıhhh artık fanı deilim
Anlamadım?
Erkekler görsel odaklıdır o yüzden.
orada mısın? 😊
Ben doğal severim
Genel bir durum değil ama var
Doğal hatun candır
evet neden
Estetiğin gücüüüüü
Daha güzel oldukları için
Kanka güzel olan biri estetiğe başvurmazlar tam tersi çirkin öz güvensiz oldukları için estektik yaparlar
Kim demiş?
ne makyaj ne estetik gram ilgimi çekmiyor
Onlarun ben amsunajjaa
Çünkü kadınlar estetikle daha güzel
Hayır doğal bakımlı kadınlar daha güzeller. Niye kadınların doğuştan güzellikleri yok mu?
öyle bisey yok
Güzele ilgi duyuyorum ben kendi açımdan :D
Güzel olan biri makyaja ve estetiğe başvurmaz
Makyajla ve ufak tefek estetikle daha da güzel olabilir.
Ufak tefek estetikle güzel olan kişi zaten doğal haliyle güzeldir makyajla herkes kısa bir sürede güzel olur
Aksine makyajla bile güzel olamayan bir sürü kişi var. Başkaları her yerini açarken kot-tshirtle bile seksi olanlar da var. Biraz taşımakla ilgili bu durum.
Güzel görünüyor çünkü.
Doğal kızlar daha güzeller en azından makyajla ve estetikle güzel olmuyorlar oldukları gibi güzeller
Ya en azından yalan söylemiyorum.
Peki
Güzel ve çekici oldukları için
Güzel olan biri onlarca estetiğe ve makyaja niye başvurur ki? Çirkin olupta makyaja ve estetiğe başvururlar
Estetik yapan kadın güzel ve çekici olur ve erkekler ilgi duyar bunu demek istedim :)
Estetik yapan kadın güzel olmaz çirkin olur yapay olur erkekler her kadını çekiçi bulur
Güzel oluyor katılmıyorum
Güzel olmuşsa kimin umurunda
Doğal kızlar daha güzel oysa ki
Hep değil
Estektikli ve bol makyajlı olanların çoğu güzel değil 😂
Bilmiyorum. Sen güzelsin
Kadınlar cebe baktığı sürece biz gönle mi bakacaz?
Kusursuz gibi ondan
Çünkü güzeller
Daha güzel ve çekici olduklarından
Kim diyor bunu. s
Erkekler bakımlı kadınlara daima ilgi duyar
Daha alimli olurlar bakimli olduklari icin.
hepsi öyle değilki
Mal oldukları için
güzel oldukları için olabilir mi
Her estetik yapan güzel mi oluyor?
Öyle mi dedim? Ama mesela burnunda dudağında çenesinde gözünde kusur varsa estetik yapınca birden güzelleşiyolar yalan mı? Estetikli diyince aklınıza hemen arı sokmuşa dönen kişiler gelmesin tv dünyasında bir sürü estetikli kişi var ve hepimiz beğenerek izliyoruz. Hande erçelde estetik yok mu mesela? Her estetik yapan da şebeğe dönüşmüyo. Öneden Handeyi takan yoktu estetikten sonra en güzel ilan ettiler yalan mı.
yani hem estetiğe karşı gibi görünüyosunuz hem de öylelerini beğeniyosunuz lafı sadece erkekler için geçerli değil kadınlar da estetikli kişileri idol olarak görüyo
Yoo ben görmüyorum senin o dediğin kişiler zaten güzeller doğru sağlamak abartılı olmayan doğal gibi görünen estetik kadını daha güzel gösterir. Güzel olmayan hafif ya da estetiği abartan kişiler doğal güzelliği olmamasına rağmen hala da estetik yapsa da güzel değil İrem Derici, Demet Akalın, Gülşen, Gülben Ergen, Bengü gibi ünlüler bu saydıklarım makyaj ve fotoshop sayesinde güzel görünüyor reeldeki halleri rezalet
bence öyle değil
Ben doğal seviyorum
Salalkligindan
Kim demiş bacım?
Daha güzeller.
Kız gülse bolca estetiği ve makyaja niye gerek duyar o zaman 😂
Erkeklerin umrunda mı güzel haline bakarlar
Makyajsız ve estetiksiz halini görünce aynı şeyi düşüneceklerini sanmıyorum 😃
Valla ben daha makyajsız kızın güzel geldiği bir erkek görmedim lafta evet herkes makyajlı güzel değil diyor
Tabii her makyajsız güzel değil tabii ama en azından bolca makyaj yapan kızlar kadar çirkin sayılmazlar
Ben genelde makyaj yapan biri değilim özel günlerin dışında herkes makyajsız doğal olduğumu söylüyorlar özellikle de erkekler çok beğeniyor
O değilde, bizim komşu büyükbaş hayvan besiciliği yapıyor. Kurban bayramında da 2 gündür, sabah 8:00/ akşam: 23:00 sattıklarının kesimini yapıyor. Ortalık kan gölü oldu. Köpeklerde üşüştüler tabi, nasipleniyorlar göletlerden. Bu kadar kırmızı dudağı, bir makyaja giydiren kızlarda, bir de kan yalayan köpeklerde gördüm.
Madem bu kadar doğal taraftarı idi bu kızlar, ne diye erkek bakımlı olsun diye çeşitli organlarını yırtıyorlar anlamış değilim. Doğal olan erkek tişörtü çıkarınca, -Iyy midem kalktı deme o halde. Demek ki doğal sevmiyorsun. Erkekte haliyle, estetik bir görsel, biraz makyaj bekliyor karşısındaki kadında. Söylemleriniz yüzünden yığınla erkeği nonoşlara çevirdiniz. Yolunmuş tavuk gibi oldular, dolanıyorlar ortalıkta. Evlerden ırak!
Getir farketmez
Güzeller
Estetikli milf 👌