erkekler hemen göz zevkimiz bozuldu falan diyorlar. size ne? isteyen istediğini giyer. kimseyi ilgilendiren bir şey değil bu.

erkekler hemen göz zevkimiz bozuldu falan diyorlar. size ne? isteyen istediğini giyer. kimseyi ilgilendiren bir şey değil bu.

Açıkçası beni hiç ilgilendirmiyor şu anda Alanya'da yazdığımız var orada kalıyorum denize bile gitmiyorum birincisi cildim hassas olduğu için çabuk yanıyor ikincisi 5 vakit namaz kılan bir insanım oraya gidip de bikinili bayanları görmeyi istemem onun dışında kimin ne yaptığı beni ilgilendirmez
Hiç kimse bu kadının selüliti var veya bu erkeğin göbeği var diye dikkatlice incelemiyor. Bence herkes kendinden sorumludur. Hem kadın , hemde erkek spor yapmalıdır , tabii ki ağır bir spor yapmaya hiç gerek yok. Bol bol yürüyüş dahi yeter bunun için. Bu arada en çok , kahve sellülit yapar. Erkeklerde de göbeği, içki yapar. Bol bol yürüyüş ve spor yaparsın ne selülit ne de göbek olur bir insanda..
Göz zevki bozulan bakmasın. Zaten biz o bikiniyi baksınlar diye giymiyoruz, güneşlenmek için vücudumuz güneş görsün diye. Göz zevki bozulan varsa ziktirrrsin gitsin. Çok pis ağzımı bozarım bunu diyene varya rezil ederim. Zaten bakanda sapıktır...
Böyle düşünen erkekler neyse ki zekalarını ve aptallıklarını hemen belli ediyorlar da hiç muhatap bile olmak zorunda kalmıyoruz hemen eliyoruz. Ben böyle kendini belli eden erkekleri severim, cahil cesareti her zaman işinize yarar kızlar.
Cevap
64Cevap
Erkekler ne istediğini bilmiyor takılmayın çok
İsteyen istediğini giyer herkes özgürdür. ayrıca kadınlara her zaman bikini yakışıyor
En zayıf insan da bile selülit var çünkü ülkece beslenme şeklimiz bozuk.. fastfood , kızartmalar kola nescafe bunlar zaten tuzu biberi ben sevniyorum ve sporda ağırlıklı bacak çalışırım selülit çatlak yok ama varis te tük başladı bende onun derdindeyim şimdi😏
Bella hadid in bile seluliti var ama cok az cunku selulit cok normal bir sey herkeste var
Bakmasinlar biz onların lagnett kıllı gotu düşük vücutlarına bakmiyorsak onlarda bize bakmasın kimse benim ne giydigimi yargılayamazzz... Bikinide giyerim mayoda hatta çırıl çıplak gezerim bakmasınlar.. igrencmis asıl iğrenç olan sizin bakış şekliniz 😈
Siz iki yüzlüsünüz soyle bir soruya bile sütun gibi bacakları olan pürüzsüz tenli kadınları koyuyorsunuz. Erkeklere gelınce ağlıyorsunuz siz once duyar kasmak için kasmayı bırakın. Kadının en büyük dusmanı kadın. Bu sorularınızın amacı sa etkileşim almak. Baska amacınız yok
Yoo. Selülit demissin sütun bacaklı pürüssüz manken koymussun tam da erkeklerin görmek istediği şeyi koymussun kendinizle celisecekseniz duyar kasmayın
Ben zaten insanların cinsiyet fark etmeksizin her şeye maydonoz olmasına anlam veremiyorum. Ve emin ol hepsinin şikayeti başlarına geliyor ve bunu yaşıyorlar o zaman da gıkları çıkmıyor el pençe boyun bükük kalıyorlar.
Selülit var diye tatil yapmazsa o yaz dinlenemez. Selüliti yağlı yiyecekler patates kızartması Fast food artırıyor uzak durun sağlıklı beslenin bir dahaki yıl en az sorunu yaşarsınız. boyle birisi var diyede kötü laf etmek olmaz çok yanlış
Hayatta anlamayacağım şeylerden biri zayıf kızlarda selülit olması. Neyse benim sorunum yok kimseyle, herkes kendini bilmeli ve saygı duymalı. Selülitinden o kişi rahatsız değilse, kimseyi ilgilendirmez.
cok dogru elestiri bikiniyi hak eden yakisan giymesi gerekenler giymeli yaslilar vucudu guzel olmayan kizlar giymesin lutfen gercekten rezalet bir goruntu
Selülit kadınlık hormonunun fazla salgilanmasindan kaynaklı kadın gibi kadınlarda selülit olur...
ya mayo, bikini dediğin deniz/havuz giysisi. kimse erkeklerin göz zevki için giyinmiyor erkeklerin bu tribini anlamıyorum
Kimin ne olduğu nasıl olduğuna takılmam yorum da yapmam kendini öyle beğenmiş ve kabul etmiş demek ki o kişi bize onu olduğu gibi kabul etmek düşer
Selülitin olması beni ilgilendirmez giyer giymez kim karışır benimde bikini takımım var saklıyorum öyle
Bikini giymiş bi kızın selulitine erkeklerden çok diğer kızlar laf eder kendimizi kandırmayalım 😉😉
isteyen istediğini giyer erkekler nasıl mayo giyiyorsa kızlarda bikini giyer ikisinede kimsenin laf söyleme hakkı yok.
Bi deri bi kemiğim aksama kadar spor yapiyorum fakat genetik olarak var kalçamda.
Anneannemde ve annemde var cunku bu bi kusur degildir
İsteyen istediğini giyebilir, genelde kadınlar arasında laf dönüyor diye biliyorum. Ben de genelde kadınlara dağlı gibi bakmıyorum.
Selülit değil de kilo gözüme batıyor, yakışmıyor. Banane mi? Yorum bu sadece ben görüşümü paylaşıyorum.
Herkes kendisine ait olana baksa hiç sorun olmayacak ama gözler fıldır fıldır. 😏
elbette ki özgürler .
ama gözlerimiz kanıyor .
İlgilendirmiyor zaten kendi kendine erkekler hakkında algı oluşturma
Ben yorum yapmıyorum mümkün olduğu kadar bakmıyorum bile rahatsız etmeyi sevmem
Erkekler hem kadın vucudu hastası hemde vucuta laf söylüyorlar öyle ki 2 yüzlüler
Bos yapma
Biz, onların kıllı bacaklarına karışıyor muyuz? Çok haklısın.
Bizde onlarin slip giyinmelerine iyyy igghhh igrenc diyoruz. Karsilikli sanirim.
Çok selülitli olunca hoş durmuyor, herkesin göz zevki var, bence herkes spor yapmalı,
Kimsenin selülite dikkat edecek kadar dikizlemiyorum 😂
Sizde kıl tüy yün erkek görmek istemiyoruz diyorsunuz o tezatlık ne olacak :d
Beni ilgilendirmiyor. Üstelik bikiniye de karşıyım.
Kim ne derse desin "elalem neder" düşüncesi içerisinde kaybolmayan insanlara hayranım.
Beni İlgilendirmiyor Açıkçası Bakımlı fiziği düzgün kız dikkatimi çeker
Sorduğun soruya bak erkeklerin aç ve abaza olduklarından
Abazayim ama aç değilim Allaha şükür aylık gelirim 8000 tl
Eskortluk yaparsak bizde o kadar kazanırdık aşko
Midem bulanda nasıl bir kadınsın sen ıyyyy
Eleştiriye açık değilse "ben buyum" havasında gezmesinler
işte göz zevkleri bozulsun daha iyi sapıkça ruhlar uyanmasın kardeşim, istediğim de tam olarak bu. yakışmayan şeyler giymek güzel bazen öyle olmak
Uzanamadığı çiğere mundar demek o.. Sen takma kafaya.
sen onlara inanma öyle derler ellerine geçse..
elbette kimse ne giyeceğini kimseye soracak değil doğru selülit bence küçük bir ayrıntı kafalar anlaşiyorsa ve partnerim in çok aşırı çirkin bir yüzü ve vücudu yoksa selülit filan umurum olmaz
Dogru soyluyorsun isteyen istedigini giyer ciplak gezen erkeklere neden abaza diyonuz anlamiyom
Umrumda olmaz kim ne giyerse giysin herkes kendine yakistirdigin giyer
Gonderi atarak bizi ilgilendirmeyen seyi yoplum gozunde ilgilendiriyor olarak gosterek zaten kendin tastikledin
bi insan kendini nasıl beğeniyosa öyle giyinmeli. kime ne senin selülitinden veya kilondan, boyundan bilmem neyinden
Öyle tabi ama bence herkes vücudunun tasiyabildiğini giymeli
İyiyle kötüyü ayırt etmeye yardımcı oluyorlar aslında
Bı kadın bence kendi için süslenip giyinmeli başkası istedi diye değil
Kim kimsenin vücudu üzerinde söz hskkı değildir ç ö l fareleri☺️
Rahatsız oluyorsa bakmasın, keza bakmasın zaten sapıklık orası ayrı mevzu.
Herkes kendi hayatini yasiyor baskalarini rahatsiz etmedikce herkes istedigini yapabilir bence
Bakmasinlar, göz zevkleride bozulmaz
Erkek milleti napacan 🙂
Görsel e önem vermem cunku
Herkes kendi işine baksın
Beni ilgilendirmiyo şahsen herkes özgür
Kesinlikle haklısınız. Zorbaligin hepsi kötü
Giymek isteyen giyer kimseyi ilgindirmez.
Erkek milleti için her şey ilgilendirir
O zman bkmasınlar
Bizde onlar killi bacaklarini gormek zorunda degiliz hic ilgilendirmez onlari
Denizde herkes Agni gibi
Plajlara erkekler girmesin
Beni ilgilendirmiyor hanimefendi :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?