Dağınık toplanan saçlar daha doğal ve cool mu duruyor, yoksa bakımsız mı duruyor sizce? Beğenir misiniz o tarzı?

#Edamedasaçbakım 𑁍ℰ𝒹𝒶𝓂ℯ𝒹𝒶𑁍
Dağınık toplanan saçlar daha doğal ve cool mu duruyor, yoksa bakımsız mı duruyor sizce? Beğenir misiniz o tarzı?

#Edamedasaçbakım 𑁍ℰ𝒹𝒶𝓂ℯ𝒹𝒶𑁍
Nasıl yapıldığına bağlı mesela bazıları var gerçekten o kadar dağınık yapıyorlar ki görünce diyorsun Allah aşkına bu ne ama bazıları var o kadar güzel topluyorlar ki sadece kenarlardan çıkartıyolar işte onlar güzel duruyor
Gündelik yaşamda yapılıyorsa bu, bence doğal ve cool duruyor. Ayrıca özgüven mesajı alıyorum ben bundan.
Bu arada ben sana saç-ten-göz rengi uyumunu çok beğendiğimi söylemiş miydim, hatırlayamadım, o yüzden şimdi söylüyorum.
Saçın durumuna bakar biraz da eğer saçın yağlıysa tabi ki iyi bir görüntü çıkmaz ortaya fakat saçın temizse doğal ve istenilen bi görüntü elde edilebilir
Genelde dağınık toplar ya da örerim böylesinin beni daha çok yansıttığını düşünüyorum. Cool ya da havalı görünme amacıyla da yapmıyorum sadece seviyorum.
Cevap
27Cevap
Bence bakımlı duruyor
Kişinin sıfatı cool olmazsa ne yaparsa yapsın cool durmuyor. Köylü gibi duruyor. Ve yüzünden akan o köylülüğü de dağınık topladığı saçlarıyla gideremiyor maalesef.
Özenli dağınık toplama en iyisi 😸 tarif etmesi biraz zor gibi ama hem özenli hem öylesine toplanan saç bence daha doğal daha hoş duruyor.
Beğeniyorum ben, saçları yıkamadı diye öyle topuz yapıyorsa kesinlikle out ama öylesine yapıyorsa in :D
ben cok begeniyorum, sirkette var bi arkadasim zaten kendisi de dogal bi tip, salla pati bi topluyo saclarini bayiliyorum ya
Ben seviyorum. Ama bazılarının ki yağdan parlıyor ve kepekten kar yağmış gibi duruyor
Gayet Cook duruyor bu sıcakta açık sac ile gezilmez
Bana göre de çok farklı bir çekicilik katıyor
Bakımsız olması yıpranmış , kuru saçlar demek. Dağınık topuzlar bakımsız değilde daha cool.
Saç temizse bakımsız durmaz
Bence tarz ve salaş duruyor
Fotodaki bakımlı duruyor ama normalde bakımsız ve itici
Bence ev topuzu tüm topuzları tekte eler 😂😂 sıkı pürüzsüz topuzlar yapmacık duruyor balerin gibi
Ben güzel ve çekici buluyorum.
Bence çok güzel duruyp saçım olsa böyşe toplardım
Evet bu saç şekli en begendigim şekil
Daha bakimsiz duruyor
Snaa yakışır tenin flan güzel 👍👍
Yüz hatları düzgünse fevkalade oluyor👌🏻
kimisine çok hoş bir hava katıyor
Pek yapılmış gibi durmuyor. Ben beğenmiyorum
Böyle daha güzel.
Ben kadında dağınık saçı seviyorum
Hacimli Şekil alan saç ise Cool durur 🆒⭐
Hatununa göre değişiyor
dağınık saçlar bence daha güzel
Görselde ki hanım ablanın tarz durmuş
Ben beğeniyorum ama ne giydiğin d önemli 😉
Allah nazardan korusun muhteşem olmuş.
Ben çok severim
10 numara 5 yıldız 😍
Ben sorunuzu beğenmeyi unutmuşum pardon :) beğendim az önce. Böyle doğal sorular çok güzel..
Cool bence ben seviyorum
Kıyafete göre bazılarında çok hoş duruyor
Bakımsız
Doğal cool 😎 saçlar
İyi duruyor
Güzel duruyor
Bence Hoş Görünüyor Ve Doğal Duruyor
Cool
sadece seksi duruyor
bazen olabilir toplama şekline bağlı
Hoş duruyor bence
Gayet hoş dueuyor
Yoo doğal
cool duruyo
Rahat olan her şey tercihimdir..
Doğal duruyor
Vallahi iğrenc
Cool duruyor
Adamına göre
Daha doğal
Daha doğal duruyor
daha güzel
kisiye gore degisir
Kuğu gibi
Bakımsız ve yağlı
Güzel duruyor
Daha doğal duruyor
Bence daha seksi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?