Merhaba arkadaşlar sorun lazer epilasyonla alakalı?

Arkadaşlar ben orjinal alexandrite gidiyorum her seansta 750 TL veriyorum şuanda kadar 3 seans gittim 19 yaşındayım esmerim ama kıllarım çok sertti ama şu an yumuşak benle konuştuklarında 3 seanstan sonra iki ay ara veriyoruz işte çıkmıyo falan dediler 5 Temmuz da en son yaptırdım 4 günde çıktılar evet dökülüyor ama gözenekler de hala çıkmama durumu yok koltuk altı hepimiz biliriz ki en çabuk sonuç veren bi yer ama orası bile bitmedi tam tersi özel bölge çok iyi durum da diğer yerler aynı ama gittiği de bile lazerime giren kadın noldu sana böyle sen neden böyle olmuşsun dedi kese yapıyomusun dedi bende hafta 1 kere yapıyorum dedim sonra lazerimi yaptı ve sonra bol bol kese yapmamı istedi bu kollar biticek mi artık 4-5-6 seansta bitmesi gerek sıkıldım da canım çok acıyor buna da katlanmam gerekiyor 🌸🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Merhaba arkadaşlar sorun lazer epilasyonla alakalı?
Cevapla