
bu kadının vücuduna hayranım ama yüz güzelliği yok sizce yüz önemli mi

bu kadının vücuduna hayranım ama yüz güzelliği yok sizce yüz önemli mi
Tabi yüz güzelliği. Vücudu şekle sokmak için spor egzersiz yapılsa yeter. Ama yüz güzelliği Allah vergisidir. Bunu düzeltmek senin elinde değil doktorların elinde. Ve çok pahalıya patlar yine de istediğin şekil ortaya çıkmayabilir.
Yoo vucut iyi degilse erkek yerine konulmuyoruz
Yani bu kadar fark olmaması şartıyla yüz güzel vücüt orta yoksa yüz orta vücut güzel mi desen ikinci şık derim çünkü yüz güzel olup vücut olmadıktan sonra... : ))
ikiside çok önemli maalesef
Önemli tabiiki , ben önemli değil demedim. iki seçenek sundum ve hangisini seçeceğimi söyledim.
yüz ya kglgj
Ejdjejejdjsjwjsjsjjsj
Sen zorla görüşünu mü ikna ettirmeye çalışyorsun bakem
hahahahaha yok ya yüzüm güzel herkes yüz desin lütfen akabakh
Sjsjsjdjsjksksksjsjsjssjdjfjdjdjsjdjdj
Öhm öhm
Şimdi şöyle ki yüz güzel olduktan sonra gerisi boşşşşşşş
Yani yüz güzelliği efenim direkt önemli kiii insanlar bakarken neye bakıyorlar iletişim kurarken? Yüze-sapık ve utangaçlar hariç-ondan dolayı yüz önemli
*oldu mu?😶
aaaa çok tatlısın akahjahahag
Wjsjdkdjsjskwj
Aaaa, teşekkür ederimm❤
Yüz güzeli seniiii🙈
bayramın kutlu olsun bu arada umarım hep hep mutlu olursun 🌺
Cevap
41Cevap
Fizik güzelliği daha önemli
Mesela bu kadın için konuşacak olursak çirkin de değil vücudu da cidden iyiymis
Genel anlamda güzel kadin denir buna
Yani ortalaması iyi olması lazim bence
vücudu bence çok hos
Lobisi çok gösterişli olan ama odaları berbat olan oteller vardır. İşte yüz güzel ama vücut çirkinse benim aklıma bu geliyor.
En başta karakteri sağlam olsun. Bunun dışında yüz ve vücudunun çok güzel olmasına gerek yok. Bakımlı olması birçok şeyi kapatır.
Yüzüde güzel bunun yanlışın olmasın. Seven için pek önemli değil
seven yok ki
Vücut güzelliği.
Yüz güzelliğine zamanla alışın
İnan bana hayran olacak bir şey yok, bu s*lak giyinmeyi bile bilmiyor.
Yüz güzelliği önemli vücut sporla falan toparlanıyor.
Bu kadının yüzü çirkin değil, normal. İkisi de önemli benim için.
Coğrafya yanında fizik dersleri de önemlidir kadın için.
Vücudu güzel değil ki. Cok zayıf. Ten rengi iyi
Böyle bir kadın görüp de yüz güzelliğine bakan kaç kişi vardır acaba?
bak buda dogru
Fit vücutlu, iri yapılı bir erkeğin karşısında kaç kadın yüzüne bakabilir mesela?
Bir bütün. Ayrıyetten ben çekici tipleri beğeniyorum, kusursuz tipler cıks
bende çekiciliğe önem veriyorum çirkince olsa bir havası olmali
Kesinlikle yüz güzelliği fizik istedikten sonra olur yüz öyle değil...
Benim vücudum bundan daha güzel. Bu memesiz ve kalın kollu 👎🏼
Hic biri gönül güzelliği güzellik gelip geçicidir
Kizlar her seye bakar vucudu kotuyse tip pek onemli degil biz ise fizige de bakariz yuzede yani farketmez bizim icin
Yüz. Fiziği güzel olup yüzü çirkin olan bir garip gözüküyor ya..
bence de öyle ama vücut iyi olunca insan 2 kere donup bakiyor
evet ama yüzünü gördükten sonra insan bi garipsiyor çünkü fizik sporla falan yapılan bir şey sporu bıraksa direkt kilo alır çirkinleşir yani ama yüz öyle değil sporda yapılınca aşık olursun
ayy evet valla
Kalbi güzel olmadıktan sonra yüzü vücudu güzel olsa ne yazar bı süre sonra yaslanilicak
en doğrusu gercekten
Katiliyorum gunumuzdeki cogu erkek sadece dis guzellige onem veriyor yuz guzelligine dikkat eden sayisida nadir ve ic guzellige onem verende nerdeyse yok diyebiliriz 😔
Böyle hatunlar var mı?
Hatun taş gibi
niye yok güzel ya işte
yüzde biraz seciciyim ama vücudu çok çok hoşuma gidiyor keşke herkesin olsa
Fizigi cok iyi yalnız
evet ya baya baya
Yüzü de çok güzel bunun. Sahi kim bu?
hayır ya yüzü itici ama seviyorum bunu fenomen
yüz bence vücut bir şekilde hallolur
doğru ama ne bilim kadının vücutta vucut
evet ben de çok beğendim
inşallah bizimde öyle olur
aa duru önver mi bu yeni fark ettim. nasıl da unutmuşum kızı ama jdldld gündeme gelemiyor artık
evet evet duru
Bence akıl güzelliği daha güzel.
Yüz güzeliği vucut güzeligi olsaa ne olcak çehenem odunu
Yüz güzelliği önce gelir benim için.
Yüzüse fena değil bence ama memişler küçük
ikisi de olmalı bence ya
Huy güzelliği yoksa ikisi de geçicidir.
Vücudu çok hoş yüzü de o kadar kütü değil
Yüzüne bakıyorum öncelik
Kadının yüzü mu vardi
Fotodaki gibi hem yüz hem vücut güzelliği :))
İkisi de var bence
Vücudu iyi yüzü değil
Yüz. Vücut değişir zamanla
Fiziği sağlammış hatunun
ikiside yok sende sadece bel bolgen guzel
bu ben degilim
Bunda ikiside varmış 😍
yüz yok
olabilir
aynn
Saç güzel olsun yeter.
Ben zayıf olan hiç bir kadına hayran olmam
hahahahaha onlarda sana ölüyordu
Vücut güzelliği <3
vücudu baya iyi değil mi
Bence ikiside önemli
bence de
Vücut iyiymiş
evet ya baya
Bu kim yaaa 🤤
fenomen
kessinlikle
İkisi birden
onu bulan yaşadı ztn
İkiside
Yoo yüzü gayet guzel
İkisinin ortası
İkisi de
Vücut
YüZ bence
Bunda ikiside yok
Galp güzelliği kgkgj
ahahah ben hep aradım ama yok
Sad
Yüz be yüz
Çok açsın
Çok itici
Saçmalama aç değilim sadece tecrübeliyiz bilgiliyiz arkadaş ben bundan sonra ders almam ders veririm 😉
Fizik yazmışsın diye gördüm sjsjsj pardon
Fiziği iyi olanlar kötü mü oluyor genelde
Hayır kötü demiyorum kötü dersem genelleme olur ama yaşadığmız iç güzelliğine önem verdik içimize edildi diyelim
Vücut
yüz güzelligi
Vücut güzelliği
Vucut 2 side olursa bal gibi bal gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?