18 yasindayim Bu yaşımda çatlamayan yerim kalmadı dizim ve arkası kalcam göğüsüm falan çatlak dolu napcam ben ya offf çok canımı sıkıyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBende de var ve ona rağmen hiç kimseyi iplemiyorum kardeşim. Hatta onları seviyorum bile. 🥰
Belimde çatlak izleri dolu ama bu benim bir kıyafet giyerken düşündürmüyor.
Sık sıkı kilomda değişiklikler oluyor ve buna takılıp kalacağına daha ciddi işlerime odaklanırım diyorum.
Lütfen sende buna takılma, inan bana buna kafa yorduysan anlık yaşama zevklerinden mahrum kalırsın.
🌹❤️111 Yorumla- +1 yıl
Sen ne güzel bi insansın ne guzel teselli ediyosun ya🥰😊
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBuna niye o kadar üzülüyorsun benimde kıl tüy sorunum var normalde kadınlarda bu kadar olmaz benim vücudumun her yerinde çıkıyor pürüzsüz bir yerim yok alabildiklerimi alıyorum ama çok hızlı uzuyor bıktım artık keşke vücudumda çatlak olsaydı ama bu kadar kıllı olmasaydım seninki en azından kadında normal bir şey ama kıl hiç normal değil
04 Yorumla- +1 yıl
Evet haklısın ama kardesim dediklerin yanlis. Ben de seninle ayni sorundan muzdaribim ama catlaklari olan kisi vucudunu sevmeli killari olan kişi sevmemeli düşüncesi cok yanlış. Erkekler killariyla vucutlarini seviyor. Kıl insanda olan dogal bir durum. Fazla olmasi evet normal değil ama böyle yaparak sadece kaybederiz. Benim vucudumda kurdesen cikti gecenlerde ilk kez yasadim stresten. Kollarim bacaklarim karnım o kadar kötüydü ki.. derimi gorebilmek icin ne kadar dua ettigimi bilemezsin. Eski kolumu vücudumu görebilmek için. Kıllı koluma şükrettim ben. İyilestikten sonra agda yapamadim. Çünkü ben daha onemliydim sağlığım
Cevap sahibi+1 yılAma vücudumun her tarafında çıkıyor ve aldıktan birkaç gün sonra hemen çıkmaya başlıyor sanki jiletle alıyormuşum gibi yani hiç temiz olamıyorum nasıl takmayayım ki bunu bırak denize gitmeyi bu yüzden evlenemem bile kimse istemez kıllı bir kadını çünkü seninki en azından geçici bir şey ben lazer yaptırsam hangi yerime yaptırayım her yerimde var ve tamamen bitmiyor lazerle sürekli yaptırmak gerekiyor imkanımda yok maalesef
- +1 yıl
bence fazla kafana takma açıkçası benim çıktığım kişi düzenli bir şekilde kıllarını alsa buna rağmen hızlı uzasa problem etmem. kendini üzmene değmez
- +1 yıl
Benimde eski eşiminde senin gibi tüy sorunu vardı ama ben hiçbir zaman onun yüzüne vurmadım o kadar benide rahatsız etmedi şahsen bence düşüncende haksızsın seven insan karşısındakini her haliyle sever ki bu bi hastalıktır ben bunu sorun etmedim eminim etmeyen çok kişide vardır
Gizli Üye(25-29)+1 yılEğer çaresi varsa şimdi olmasa bile sonra hâlledersiniz. Şükredin. Bazı şeyler değişmiyor; mesela ben güzellik algılarına uymuyorum ve bunun çaresi yok; 21 yaşında şimdiden evde kaldım. Canınızı sıkmayın.
112 Yorumla
Soran+1 yılSende yanlış düşünüyorsun bence gerçekten seven insan için dış görünüşün önemi kalmıyor kendimden biliyorum
Cevap sahibi+1 yılKişilik zaten önemli ama artık kimse dışını beğenmediği kişinin içini merak etmiyor. İlk önce dışına bakıyorlar, geçeri varsa bu sefer de kişiliğine göre ya tamam ya devam. Bu yüzden yalnızlık forever sjsksksk işin şakası bu durum canımı sıkıyor. O kadar istenebilecek şey varken benim en çok istediğim şeyler aşk ve çocuk sahibi olmak yani mutlu ve huzurlu yuva ama imkansız işte. 🥺
Soran+1 yılİlla dışardan birinin dikkatini çekmek değil ki mesele aynı ortamda bulunduğun insanlar illaki vardır konuşmanla tavırlarınla bakımınla falan dikkat cekebilirsin ben genelde bunlara bakıyorum zaten ya da fiziğinle ön plana cikabilirsin bence erkekler için tip o kadar da önemli de değil moralini düzeltmek için demiyorum benim için gerçekten böyle s
Cevap sahibi+1 yılBeni görseniz karşı kaldırıma geçersiniz desem kdkdldld
Soran+1 yılAbartmaaa önce kendini sevmeyi denemelisin sen kendini sev ki başkası da seni sevsin
Cevap sahibi+1 yıl(Şükürler olsun ki) benim yerimde olmadığınız için beni anlayamazsınız. 😑
- +1 yıl
Allah yardımcın olsun. Ben etrafta buna kim bakar dediğim tipleri hep evli görüyorum gerçekten tiple ilgisi yok hep nasip.. ben şükür güzel bı kızım erkeklerin aradığı bı tipim ama nasip olmadı henüz kimseyle sevgili olmak. Bana bakan gören illaki evlidir diye düşünüyor ama 28 yaşında hala bı insanın elini tutmadım. Ben de çok ağladım çok hemde hastalık yapacak kadar ağladım bu durumdan dolayı. Çevremde ilişkisi olmayan yok evlendiler zaten hep.. ailesinden ayrıldılar ama ben hala sevilmedim hiç.. uzak mesafeden konustuklarim oldu devamı gelmedi. Beni 2 kişi sevdi onlarında ikisini toplasan 2 ay toplasan sevdiler. Hiç yan yana gelemedim. Bı kız için evde kaldım denilecek yastayım. Allah a çok şükür yiyecek yemeğimiz sağlığımız var.. bazen o kadar üzülüyorum ki Allah günah yazar diye düşünüyorum korkuyorum
Cevap sahibi+1 yılBen de üzülüyorum ama önemli olan hemen evlenmek değil, hem siz gayet de gençsiniz. İlla ki birisi sizi sevecektir ama anladığım kadarıyla pek sosyal değilsiniz. Benimki imkansız yani "buna kim bakar?" dediğiniz tiplerden birisiyim. İnşallah en kısa zamanda birlikte mutlu olabileceğiniz birisi en kısa sürede karşınıza çıkar hayırlısıyla. Bana dilemeyin çünkü dediğim gibi imkansız.
- +1 yıl
İmkansz deme neler gördüm neler. Gerçekten neler gördüm çok mutlu aileler kurdular şaşar kalırsın. Hani bakınca benim hemen evleneceğim düşünülür ama onlar hemennnn evlendiler. Bı de şu var kandırmaya çalışanlar var evlenme vaadiyle.. insanlar insanlıktan çıktılar
Cevap sahibi+1 yıl@Sormayadevamke haklısınız öyle kötü insanlar da var. Bir de başka sorunlarım da var yani evlensem de eşim evlendiğine pişman olur. Öyle yani.
- +1 yıl
@Sormayadevamke sen erkeklere teklif et güzelmişsin zaten
- +1 yıl
elinden geldiğince giyimine ve vücuduna dikkat et. estetikte yaptırabilirsin.
- Güzellik & Bakım konusunda 823 cevap paylaştı.
+1 yılZaten çatlaklar ya bu yaşlarda, ya da hamilelikte olur.
Ve bunlar çok kafaya takmana gerek olmayan şeyler. Doğal büyüme sürecinin bir parçası. Göğüslerin ve dizlerin hızlı uzama olması bunun sebebi.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
91
Cevap
90Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yıl18 yaşında rahatsızlık olacak kadar çatlak varsa sıkıntı vardır zaten
00 Yorumla
+1 yılSelam dostum, benim de küçüklüğümden beri vücudum çatlar bir de kilo alıp vermedim bile. Üstüne titriyorum kremliyorum sağlıklı besleniyorum ama çatlaklarım artmaya devam ediyor iç bacak dış bacak alt bacağımın arkası diz kapağımda dolu. Dermatologa gittim kaç kere. Bendekiler genetik. Babamda da var. Senin de böyle bir şey olabilir ve inan kimse mükemmel değil dikkatli bakarsan mankenlerde modellerde bile çatlak göreceksin, önceden şort giyerken bile kötü hissediyordum çatlaklarım gözüküyor diye. Bu yıl hayatıma yeni birini aldım çoğu şeyi yaşadık ve çatlaklarımla ilgili en ufak sorusu bile olmadı. Özgüven kazandım. Şimdi diyorum ki keşke baştan öyle olsaymışım boşuna kendime dert etmişim. Başarılar. Ve bana göre artık çatlaklar çekici hoş duruyor. Seni farklı kılan özelliklerinle güzelsin 💖
12 Yorumla
Soran+1 yılUmarım benimde karşıma öyle biri çıkar. Ve çok haklısın rahatlattın teşekkür ederiim :))
- +1 yıl
Ne demek ekleyip mesaj atabilirsin ne zaman istersen🌸
+1 yılİnsanlar çeşit çeşittir. Kimi insanda az kimisinde çok çatlak olur. Kimisinde olmaz. Sence de herkesin birbirinden farklı olması normal değil mi? Buna rağmen insanın vücudunun pürüzsüz olması, vücudunda çatlak olmaması kimler tarafından normal olarak kabul görülmüş bilmiyorum. Kimsenin görüntüne onay vermesine ihtiyacın yok. Kimsenin kendini beğenmen gerektiğini söyleyip cesaretlendirmesine de ihtiyacın yok. İhtiyacın olan tek şey tecrübe. Burada ne kadar kendini sev gibi telkinlerde bulunulsa da sadece okurken mutlu olacaksın. Belki de yazılanlar yüreğine işleyecek ama sen bir şeyleri tecrübe edip, yaşamadıkça, tamam artık ben böyleyim işte demedikçe utanma duygun gitmeyecek.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÜzülme desem de üzüluyorsun biliyorum ama şöyle dusun belki de biz her gun gorduğumuz için kötü gozukuyor aslinda beyaz bi cizgi işte 😅 benim de 16 yasimda basladi ki hayatimda hiç kilolu bi insan olmadim ya da inis çikişlarim olmadi hep zayiftim ama göğsüm full çatlak diz arkam full çatlak baldırlarım çatlak kalçam çatlak bir karnım ve kollarim çatlak değil yapcak birsey yok diyorum param olunca lazer yaptiricam insallah sadece göğüslerimdekiler beni cok rahatsiz ediyor bacaklarim etmiyor uzulme istediğini giy
00 YorumlaSeven insan dış görünüşe önem vermiyor insanlar da artık bu konuda gelişti kimse bakmıyor bile benim küçükken sağ kolum yanmıştı hep üzerine dövme yaptırsam mı yaptırsam mı diye düşünüyordum (18 yaşındayım) Ama 1 yıldır biriyle konuşuyorum ve benim için hiç önemli değil itici değil ben seni bu halinle seviyorum diyor ve artık kısa kollu da geziyorum kendimle barıştım. Hiçbir utanılacak durum yok bence...
00 Yorumla
+1 yılKola, fanta gibi asitli içecekler kullanmayın, bol su tüketin, sipor ve yürüyüş yapmaya çalışın, çatlak gideren kıremler var onlarla masaj yapın çatlak bölgelere, çok tasup mayolar var onları giyerek, kendinizle barışık olun daha çok gençsiniz zamanla geçeceğini düşünüyorum, hayatta daha büyük sorunlar dertler var, dilerim tek derdiniz bu olsun
00 Yorumla
+1 yılHayir cok gencsin baris onlarla , vucudun bir parcasi endiselenme ayrica erkekler cok onem vermiyor bence o tarz seylere endisen o ise. Tecrube ile sabittir bence spor yapmaya calis kosma yurume bile yeterli duzenli yapinca. Zaten kim gorecek onlari anca denize gidince o da surekli sahilde yasamiyorsan gereksiz endise. Moralini bozma bosveeer
00 Yorumla
+1 yılBu durum çoğu insanda meydana gelen bir şey kendini bu şekilde sevip beğenmelisin. Küçücük çatlaklar güzelliğini gölgeleyemez🌸
12 YorumlaTek sende yok bunlar, vücudunda barışık ol ve kusur olarak görme bunları çünkü olabilir bunlar doğal, mankenler gibi vücudumuz mu olmalı illa? Geçmeyecek şeyler de değil. Sıkıntı etme, keyfini çıkar canım. 🌸
22 Yorumla
Soran+1 yılRahatlatın biraz teşekkür ederim :)
+1 yılBende yok ama seni çok iyi anlayabiliyorm, insan bazen kendinde bir kusur bir eksiklik olarak gorebiliyor. benimde yüzümde baya akne problemim vardı insanların yüzüne bakamiyordm şu an çok şükür geçti ama gecmeseydi de o benim için bi kusur olarak değil beni diğerlerinden ayıran güzel bir ayrıcalığım olurdu. senin sorunununda illaki bir çözümü vardır. yoksa da bunu bir kusur olrak görme kndinde. Kendinle barışık olmayi dene kim ne düşünür diye takma.🙏🙂
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBebegim benim de 16-17 yasindayken falan oldu sanirim catlaklarim liseye gidiyordum kalcamda epey var diz kapagimda hafif ama bence kotu durmuyor takilacak birsey degil goguslerde de hizli buyurse olabiliyor yani asiri dogal bisey cogu kadinda vardır olmayanlar biraz sansli genetik olarak canını sıkacak bir şey degil ki ben takıntılı biriyimdir ona rağmen bunu takmıyorum
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı. Baklava böreği, pilavı, makarnayı indirip evde yatarken iyi dii mi.. Hala aklin başına gelmemiş çünkü sağlığını düşüneceğin yerde hala dış görünüm derdindesin. Akıl eksik olunca, insanın başı dertten kurtulmaz.
08 Yorumla
Soran+1 yılAlakası yok 173 boyundayım 58 kiloyum aşırı bir şey yiyip içmiyorum ve kilom sabit
Soran+1 yılBirden uzadım ondan galiba
Soran+1 yılYalan borcum yok genetik de olabilir
Soran+1 yılKilom hep sabitti birden uzadım 16 yaşından beri de var bu çatlaklar
Soran+1 yılLazer tedavisi olucam işte umarım geçirir
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim de 18 de vardı şu an 27 yim hala var bence kafanı takma. Hakikaten denizin keyfini çıkar.. hiçkimse mükemmel değil zaten mesela ağda yapıyorum bacaklarımda çilek görüntüsü var koltuk altımda kararma var vs.. bir sürü kusur var ama ben bunları taksam elime ne geçecek ki? Zaten varolmaya devam edecekler.. Anın tadını çıkar bol bol eğlen enerji her şeydir..
01 Yorumla- +1 yıl
Bende 27 ye. Giricem
Dis görünüsünde tek sorun catlaklarmi, diger herseyin iyimi, mükemmel mi?
Kimse bakmaz, catlak hemen hemen her kadinda var, takma fazla, barisik ol kendinle, denize flört etmeye gitmiyorsun.
02 Yorumla
Soran+1 yılGenel olarak her şeyim iyi evet bir çatlaklar
+1 yılH&m sitesine gir mankenlere bak hiç birinde shop yok hepsinde de çatlak var. Çatlaklar herkeste olur çünkü insan denilen varlık gelişir ve derisi büyür. Üzülme özgürce denize gir fazla kilon varsa da kendini çok zorlamadan kilo vermeye bak
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 453 cevap paylaştı.
+1 yılSahilde bir tane aşırı kilolu bikini giymiş bir kadın geliyor sürekli. Onun dışında pek dikkat edilesi bir durum olmuyor. Ona bile göz alışıyor. Dolayısı ile takıntı yapacak bir durum değil. Sen kendi kendine takıyorsun.
00 Yorumla
+1 yılkız eskiden bende öyleydim tam 18lerimde şort giyiyodum altıma belli olmasın diye sonra zamanla kendimi sevmeye calistim sahilde herkeste var zaten çok normal 21 yasındayım her seyi de giyiyorum Şu an rahat ol
01 Yorumla- +1 yıl
@barcasso sen kendi tipine bak dağ ayısı
+1 yılİlla bikini veya çok açık mayo giymek zorunda değilsin ki. Kısa taytlı yüzücü mayosu gibi modeller var. Veya haşema tarzı. Kafanı taktığında değmez. İmkanın varken denizin tadını çıkar!
10 YorumlaBirincisi gideceksin ve denizin keyfini çıkaracaksın sonrasında insanları gözünde değerlendirip değişimler için kendini o psikolojiye hazırlayacak son ve gerekli tıbbi veya fiziiksel aksiyonları alacaksın
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 523 cevap paylaştı.
+1 yılİki doğum yaptım çatlaklarım var kimsenin ne düşündüğü umurumda değil içimden insan çıktı onlarda hatırası diyorum sende umursama canım benim
12 Yorumla
Soran+1 yılÇook haklısınız denicem :)
- +1 yıl
💐
+1 yılBence o kadar takma herkeste var benimde bacaklarımda alerji var kırmızı kırmızı sivilceler çıktı bende çekiniyorum denize girince ama takmıyorum artık herkesin bi kusuru vardır
00 YorumlaBence umursamayin siz her halinizle guzelsiniz ve o sizin bedeniniz sevin kendinizi olumsuzluklarinizla bile mesela bnimde sarkan ve catlaklarim var bende umursamiyorum takmiyorum artık kendimi olduğum gibi kabul ediyorum sizde kendinizi olduğunuz gibi kabul edin
00 Yorumla
+1 yılKimse seni yakından incelemiyo merak etme. Aa ne kadar çatlaklı kız demez kimse nasıl incelesinler yahu
Ha eğer birlikte gideceğin kişiler çekineceğin insanlarsa dile getirirler modum düşer rahat olamam diye düşünüyosan rahat olacağın kişilerle git keyfine bak 😚00 YorumlaSosyete plajından yeni döndüm.
Göbei sarkanmı dersin, ameliyat yağ aldırma operasyon iziyle güneşlenenmi. Herkes anın keyfinde, yani çok takılma, boş yere zaman harcama.00 YorumlaSağlık problemi yuzundenmi
Cildini nemli tutmaya çalış kuru ve sert cilt çok çatlar
Ve bu çatlaklar için yakarak tedavi edilebilir güzellik merkezlerinde araştır istersen
00 Yorumla
+1 yılBende kilo verdim aldım vs çatlak bendede var hiç de takmıyorum
Çatlak kötü duran bişi değil ki11 Yorumla
Soran+1 yılKeşke senin gibi düşünebilirsem
+1 yılDizini filan göstereydin iyiydi ama yine de pek önemli değil bence. Problemse bile sen ilgileniyorsun anlaşılan bize bir şey demek düşmez.
00 YorumlaGenelde yanlis yapilan diyetlerde bu tarz olaylar yasaniyor ( asiri kilolu isen elbette bu olucak normaldir) bu cok dogal birsey neredeyse cogu kiside var
00 YorumlaBadem yağı geçiriyor diye duymuştum. Ama sen kendini olduğu gibi kabul ve sev hayatta bundan daha değerli bir öğüt mu? vardır.
00 YorumlaÇatlaklar nasıl oluyor anlamadım fazla makyaj kremden dolayı mı biz erkeklerse öyle bi durum yok doğal takıldıpımız için mi?
02 Yorumla
+1 yılSen daha şimdiden cokmussun sakın doğum falan yapma
023 Yorumla- +1 yıl
Hahahahh allah iyiligini versin ne sacma yorum.
- +1 yıl
Yalanmi ama nenem gibi burusacak tehtahta dön yemiş dometes givi olur
- +1 yıl
Kelebek gel ablam gel buruşuk domatese gelll
- +1 yıl
Sabir..
- +1 yıl
Sabır sabır ya sabir
- +1 yıl
Ilerde senin hanimin ( allah sabir versin ) cocuk dogurursa sen onu iki dakkada aldatirsin.. orasini burasini begenmezsin
- +1 yıl
Valla doğurdu şuanda 22.5 yaşında boşandık bir kızım var kaya gibiydi ama yine boşandık çatlağı bile yoktu
- +1 yıl
Hmm
- +1 yıl
Aynen güzelim
Soran+1 yılÇatlağın çöküş olduğunu düşünen birine akıl danışacak değilim : )
- +1 yıl
Eee yavrucan spor yap spor toplarsın
Soran+1 yılFizigim gayet iyi zaten
- +1 yıl
O zaman neden çatlakların var bebiş hızlı mi kilo alıp veriyorsun
Soran+1 yılHayır hep sabittim birden uzadım ondan olabilir ya da genetik falan
- +1 yıl
Uzamayla olmaz ama hiç görmedim yani ama genetik olma ihtimali yüksek yani
- +1 yıl
Ama iyi kremler var kullanmanı tavsiye ederim
Soran+1 yılBilmiyorum
Soran+1 yılLazer tedavisi olucam
- +1 yıl
Lazer de var ama krem daha doğal lazer malum yani radyasyon
Soran+1 yılKremler geçirmiyor ki sadece yeni oluşmasını engelliyor
- +1 yıl
Valla suda bir tedavi duymuştum ama nasıl bişi bilmiyorum
Soran+1 yılBakarım ona da
- +1 yıl
Bak bende bakayım belki bir faydam olur sana
- Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılOlsun sen bunlara bu kadar takılma. Kilon var ise ver. Sağlıklı beslen daha yaşın genç bir şey olmaz denize, havuza git gir cildin beslensin.
00 Yorumla
+1 yılçok aşırı kilo alıp verince oluyor bu ama maalesef beyaz çatlakların tedavisi yok ameliyatla çözebilirsin nunu
00 Yorumla
+1 yılBenim de burnum uzun ne yani insan içine çıkmaktan korkmalimıyim tabii ki hayır biz kusurlarımızla daha iyiyiz.. Herşeyi kafayı takmayın
00 Yorumla
+1 yılSosyal medyanın fotoşok algısı yüzünden herkes böyle çekinmeye başladı ama çekinecek utanacak hiçbir durum yok
00 Yorumla
+1 yılBu utanılacak bir şey değil, vücudun çok kuruysa eğer bundan dolayı çatlak oluşabilir
Bakım yap bence azalır
00 Yorumla
+1 yılGüzellik salonlarında çatlak tedavisi yapıyolarsa git. bi araştır yani. Herkesde olan bşy takma kafana ama
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 424 cevap paylaştı.
+1 yılTedavisi var, oflayıp puflama şımarık cins ergen gibi.
03 Yorumla
Soran+1 yılNiye şımarık olayım tedavisi olsa da komple geçirmiyor ayrıca çok pahalı su an bu işlemi yaptiramam bu canımı sıkıyor
- +1 yıl
Bizi ilgilendirmiyor.
Soran+1 yılSeni ilgilendirmeyen şeylere yorum yapma o zaman.
İnsanın karakteri çatlak olmasın, bak benim kafadan çatlağım, deliyim manyağım piskopatım ne takıcam, karşı taraf taksın bence
00 YorumlaÇatlak var diye canın sıkılmıyor da milletten mi utanıyorsun. Bakan utansın ya hayret bişisin. Git gir denizine. Millete ne senin çatlağından
00 YorumlaBu yaşta vücudunda nedn çatlaklar var çok mu kilo alıp veriyorsun
02 Yorumla
Soran+1 yılHayır sabittim aslında hep en fazla iki üç kilo vermişimdir birden büyüdüm ondan galiba
Gizli Üye(25-29)+1 yılAman kimsenin kimseyi gördüğü yok zaten. Lazer tedavisi var bir tek. Yeni oluşumu engelleyrbilirsn ama olanı geçiremezsin. Spor yapıyorsan muhakkak iyi bir de siyet programıan girmen lazım. Protein eksikliğinden çatlak oluyor sanırım.
00 Yorumla
+1 yılşöyle bi 23-22 falan olduğunda ne kadar boşa kafaya taktığını anlayacaksın
10 Yorumla
+1 yılCanım hiç üzülme insan küçükken böyle çok takıyor fiziğime ama boş ver sen her halinle güzelsin.
10 Yorumla
+1 yılRahatça git dünyanın dayattığı güzellik algısından kurtul ve özgür ruhunun tadını çıkar
00 YorumlaGöğüs ve kalçada sıkıntı değil ama bacakta güzel durmuyor
00 Yorumla
+1 yılCanını sıkma bunlar gelip geçici denizde olan kişileri hayatında kaç defa görüceksin ki?
00 Yorumla
+1 yılaman nolcak ya yaşlanınca sarkmayan yerin kalmıcak zaten
05 Yorumla- +1 yıl
o ne kız
- +1 yıl
e yalan mı koskoca dünyada taktığı şeye bak
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇatlaklarını sev, göğsünü gere gere göster diyenler aşırı yapmacık ve sahte geliyorlar. Vücudunda bir şey seni görsel olarak rahatsız ediyorsa bunu başkalarının lafıyla sevecek değilsin. Maalesef çatlak çoğu insanda var. Ben benimkileri asla sevemedim ama zamanla onunla yaşamayı öğrendim çünkü bu çatlaklar bence gidecek gibi değil ve madem gitmiyorsa bununla yaşayıp, kimseyi çok da bu konuda laf sahibi yapmamaya özen göster
00 YorumlaTakma bence kimseyi herkeste olabilir. Neden o kadar sorun oldu ama onu söyle belki yardımvı oluruz
00 Yorumla
+1 yılBu yaşta çatlaklar normal seviye de ise sorun yok çünkü vücudun büyüme dönemi zaten
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 626 cevap paylaştı. İnan herkeste var benim belim de yok ama kalçamda var biraz ve doğal 🌸
00 Yorumla
+1 yılBende de var yapacak bir şey yok insanız doğal
00 Yorumla
+1 yılSonuç olarak hayatı başkaları için değil kendinizi için yaşıyoruz. Keyif almaya bakın
00 YorumlaKiloluysan kilo ver catlak kremi kullan bsy olmaz uzulme
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılArkadaşlar lazer diye bi sistem var, uygulatın. Spor diye bişey var bu alışkanlığı edinin. Kimse için değil kendiniz için. Şikayet edeceğinize çözüm yoluna gidin.
00 Yorumla
+1 yılBöyle şeyler gerçekten önemli değil, çok kafana takıyorsan spora başla , toparlayacaktir 🙋🏻♂️
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKimsenin cildi ve fiziği kusursuz değil sadece onları yakından görmediğin için ya da fotoğraflarına kandığın için öyle zannediyorsun. Çok ünlü mankenlerin bile çatlaklari var herkesin var. Olsa da kimse gelip bakalim bunun çatlaklari var mı deyip incelemez özgüven eksikliği yüzünden sen öyleymiş zannediyorsun :)
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılNe güzel işte olgun hava katar biraz daha ne istiyorsun?
00 Yorumla
+1 yılTabi ki de canını sıkmalı... buna canını sıkmayan neye sıkar ki?
00 Yorumla- Devamını Gör (121)
Devamını Gör(166)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Çatlaklarım yüzünden denize gitmeye utanıyorum, 18 yaşında bu durum canımı sıkmalı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer