Epi̇lasyon sonrasi ci̇ltte oluşan kabarma, kaşinti, yanma neden olur?

İlk seansta hiç bir sorun yoktu ikinci seanstan sonra cildimde kabarmalar yanmalar ve kaşıntılar oldu güzellik merkezi çok ilgilenmedi 9 gün boyunca acı çektim. 2 ay mola verdim sonra tekrar seansa girdim dediler ki regl dönemin yakındır belki ondan olmuştur o zamanlar düzensizdim olabilir dedim. 3. Seansa girdim her şey yine çok normal. 4. Seans pazar günüydü akşam 8 de falan eve döndüm bir şey yoktu ama lazer esnasında normalde canım hiç yanmazken çok fazla acım olduğunu söyledim. Ertesi sabah uyandığımda bacaklarım kollarim bikini bölgem kolaltım felaket şekilde kabarmış yanıyor ve kaşınıyordu bugün 3 adet ilaç aldım eczaneden kullanıyorum 1-2 saat geçiyor sonra tekrar başa sarıyorum. Olayın aslı şu EPİLASYON SONRASI BAKIM KREMİ NE ÖNERİRSİNİZ ONLARIN ÖNERDİĞİ PAHALI PARA VERMEK İSTEMİYORUM.

Epi̇lasyon sonrasi ci̇ltte oluşan kabarma, kaşinti, yanma neden olur?
Cevapla