Kıldan nefret ediyorum. Her iki cinstede igrenc geliyo sizce bu normal mi?

Kildan nefret ediyorum. Hele erkeklerde o siyah siyah kalin kol killari yokmu. Kizlarda yine varsada hafif tüy gibi. Cok kotu gorunuyor midem bulaniyor. Sizce normal mi bu kdr sevmemem. Aslinda cikiyosa demekki dogamizda var ama bilmiyorum hic sevmiyorum

Kıldan nefret ediyorum. Her iki cinstede igrenc geliyo sizce bu normal mi?
Cevapla