Jawline yaptırmayı düşünüyorum, zararları var mı?

Tipim 10 üzerinden 6, jawline yaptırsam en az 2 daha iyi olurum çünkü çenem yuvarlak. Bir de burnunun ucu çok hafif uzun, onu da duzeltsem 9 olurum diye düşünüyorum. Jawline zararı var mı? Bu dolgu nedir, kesip mi yapiyorlar? İşlem nasıl oluyor deneyimleyen var mı?
Jawline yaptırmayı düşünüyorum, zararları var mı?
Cevapla