🤎🤎
Kadın ve erkeğin dış görünüş olarak zirvede olduğu yaş kaçtır?
🤎🤎

Bir kadın veya erkeğin en güzel~yakışıklı olduğu yaş aralığı sizce kaç?🦋
Günaydın!🤎🎈
Bir kadın her yaşta güzeldir...
Bence 23 27 arası
Cevap
13Cevap
30lu yaşlar bence erkeğin en çekici oldukları yaşlar..
Tabii ki de 30 ve sonrasındır Çünkü hala çok güzel ya da çok yakışıklıdır ama artık zekidir.
Bence 20 ve 30 yaş arası
Açıkçası her yaşın kendine göre bir güzelliği vardır ama ben şu an dış görünüş olarak kendimi tam zirvede hissediyorum.
Erkekler için 35-40 yaş hem fiziken hem beyin ve karakter olarak güzel dönemleri
Kadınlarda bence 40 yaşına kadar bir güzellik söz konusudur ama erkeklerde 30/35 yaş arası bence
şu an olduğum yaş kesinlikle. Kadınlarında 20-30 yaş aralığı.
Erkekte 30 yaşlarında ayrı bir çekicilik var kendimden biliyorum Allahım nasıl mütevaziyim:))
Kadının en güzel yaşı 23 27 arası oluyor. Erkeğin en yakışıklı olduğu yaş da 35 38 arasıdır.
30-35 kadın için de erkek için de
30-40 arası.. Hem kadın hem erkek için.
iki taraf icinde bedenin tam hali 33 bence
23 25 yas arası
26 36 yaş aralığı bence.
30lu yaş
30-40 arasi
26 sonrasi 40 oncesi
30-40
28:30 arası
kadın 28 erkek 33
22 sanırım
25 - 30 arası
Kadın: 26
Erkek: 28
Bence🤭
3 yaş
30 sonrası.
35-45
Otuzdort 🤪
30 35
30 falan
33tür bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar