Ben bakımına aşırı önem veren biriyim fakat sevgilim burun kıllarını bile almıyor. Bunun için ayrılmalı mıyım sizce?

Resmen ayrılmak istiyorum sırf bakımsız diye. Bide baştan beri hesabı bana ödetmesi var. Öderim sorun yok ama artık artniyet var mı yok mu şüphe ediyorum. Saçımı yıkamadan ve fönsüz dışarı çıkmayan ben, buna ne kadar daha katlanabilirim bilmiyorum. Bunun için ayrılınır mı?

Ben bakımına aşırı önem veren biriyim fakat sevgilim burun kıllarını bile almıyor. Bunun için ayrılmalı mıyım sizce?
Ben bakımına aşırı önem veren biriyim fakat sevgilim burun kıllarını bile almıyor. Bunun için ayrılmalı mıyım sizce?
Cevapla