Kararsız kaldım ama direkt söylemek de kırıcı olur diye düşünüyorum. Ne yapsam bilemedim?

Kararsız kaldım ama direkt söylemek de kırıcı olur diye düşünüyorum. Ne yapsam bilemedim?

Direkt yüzüne söylemek daha mantıklı olur diye düşünüyorum. Kendisinin iyiliğini düşündüğünü bu şekilde daha iyi anlar.. hediyelerle mesaj vermek kırıcı gibi. Hem kötü koktuğunu, hem de bir deodorant alamadığını ima etmiş olursun. Alınma ihtimali yüksek...
Deodorant kötü kokunun üstünü örtmez..
Kötü koku ile deodorant kokusu birbirine karışınca ortaya daha pis bir koku yayılır..
Kötü kokan birini anca hamam paklar.
Beraber hamama gidin..
Onu hamama götürmeyi teşvik et..
Arkadaşın erkekse sen kadınlar kısmına, arkadaşını da erkekler kısmına girsin
Termal havuza dalsınlar 🤣
Cevap
5Cevap
Bence olmaz
İkili paket al, ikincisi indirimdeydi aldım de. Çok övüyorlar birde biz deneyelim birisi sana birisi bana de sempatik ol
Ayıp olmaz ama kötü kokan birinin deodorant kullanacağını da düşünmüyorum
Direk deodorant hediyesi belki ayıp olabilir ama set halinde parfümle falan birlikte hediye edersen olmaz diye düşünüyorum
Ben direk ona git banyo yap derim çünkü tiksinirim ondan yoksa bidaha yanına gitmem
yanına bişi daha al öyle hediye et
Belki kalbi hassastır çok incinir ağlar...
Biraz hoş kaçmaz.
Benim düşüncem de Çilek_22 ile aynı hamama götür
Hayır olmaz
Hayır y
Hayır bence olmaz
Ayip olmaz da o kisi kotu hisseder bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?