hiç yapmıyorum uzun süredir ve kardeşim güzellik uzmanı ve yalvarıyo gel şunu yapayım gel bunu yapayım sana şunu deniyim bunu deniyim yok diyorum istemiyorum 😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Evet ama ben serum kullaniyorum bunlar gereksiz pahali ve atik olusturuyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Denemiştim bir kere faydalı olmuştu
hiç yapmıyorum uzun süredir ve kardeşim güzellik uzmanı ve yalvarıyo gel şunu yapayım gel bunu yapayım sana şunu deniyim bunu deniyim yok diyorum istemiyorum 😂
Evet ama ben serum kullaniyorum bunlar gereksiz pahali ve atik olusturuyor
Bazı ürünler gerçekten hakkını veriyor
Bu tür kağıt maskelere alerjim var
Değiyor.
Değmiyor
Değmiyor
Değmiyor ya gereksiz masraf hepsi
Değmiyor😣
Değmiyor