Aktarlarda satılan doğal kilden bahsediyorum. Piyasadaki farklı markaların kil maskelerinden değil.


Eskiden kullanıyordum, fena değildi. Ama şu anda çok daha etkili bir maske kullanıyorum ✩
Kullaniyorum. aktardan alirim bittikce zaten bir alinca bana 1 sene gidiyor.
Ne faydasını gördünüz nasıl kullanıyorsunuz?
Piyasadaki farklı markalardan kullanıyorum. Memnunum.
Banane. Ben onları mı sordum?
Pekala
Cevap
3Cevap
Doğal kil maskesi yapıyorum. Yıllardır faydasını gördüğüm tek şey.
Ne gibi mesela siyah noktalar ve gözenekler içinde faydalımı?
Siyah noktalarım yok Gözenekleri sıkılaştırıyor. Yüzüm tertemiz ve parıl parıl.
Binde bir yapıyorum doğal yeşil kilden ama çok kuruyor bazen, sonra yüzüm yağ atıyor daha kötü oluyor
Kesinlikle gördüm uzun süre ve düzenli kullanımda gözenekleri kapatan ve cildi bebek gibi yapan yegane maskem
alıyorum gayet güzel doğal hissediyorsun zaten kullanınca
Eskiden yapıyordum. Yüze iyi geliyor diyebilirim.
evde var bayadır yapmıyorum ama öyle aklıma esince
Hiç kullanmadım acaba faydası olur mu
Faydasi var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar