Gülüşü güzel denilmesi için düzgün dişlere sahip olunması şart mıdır? 🌸

Gülüşü güzel denilmesi için düzgün dişlere sahip olunması şart mıdır? 🌸

Kimsenin dişleri gülüşlerini
eksiltmez Diye düşünüyorum
Bu Şekilde düşünürsek dişlerini kusur olarak
gören insanlar gülmeyi de bırakırlar
Bu üzücü olur🝮
Kesinlikle. 🌸
🥰ఌ
Temiz ve beyazlık,,, bitiyorum bu olaya. Ama dümdüz olması şart değil. Şart değil derken inşaaat merdivenleri gibi olsun da demiyorum Yani😀 benim bi arkadaşımın ön dişi hafiften üst üste. Asırı seksi bir görüntü oluyor mesela🫶🏻
Cevap
9Cevap
Evet benim dişlerim kötü olduğu için gülemiyorum
Yoo , doğal olup çok hoş, güzel , şirin gulenlerde var.. Bence onunla alakalı bir durum değil.. enerjisiyle alakalı 😌
Şart değil ama dişler güzel ve düzenli olunca 2 katı daha güzel oluyor ve gülüş daha çok dikkat çekiyor.
Gerekmez bence, güzel gülmek güldüğünde yüzün aldığı şekille alâkalı
Kötü olmaması şart ve burunun da kötü olmaması şart bence.
Temizlik hijyen önemli fakat Gamze olayı bitirir
Diş Önemli tabi hoş görüntü için
evet dişi önde yoksa gülmes :)
Elbette dişlerin güzel olması önceliklidir
Gülüşüm çok güzeldir dişlerimde
evet öyle; büyük etken...
Evet ve beyaz olmalı
Şart
Evet
Evet
Evet...
Bence evet bu şart
Yani öyle oluyor
Kesinlikle
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?