Kadinkarin parfümü neden çok kötü ve rahatsız edici?

Yolda toplu taşımada vs parfüm sıkan kadınlar kızlar ve (bazı erkekeler de dahil) yüzünden nefes alamıyor

Kadinkarin parfümü neden çok kötü ve rahatsız edici?

boğulma seviyesiyesine geliyoruz Tamam ter kokmayin ama bu kadar da ağır koku kullanılmaz ki bilerek mi yapıyorlar anlamıyorum ama denk gelince ağır beddua ediyorum gerçekten insanlara garezleri mi var ve bu hak gaspı degil mi

Kadinkarin parfümü neden çok kötü ve rahatsız edici?
Cevapla