Hayır, daha önce saçlarımı balköpüğü rengi yapınca kaşlarımın rengini de açmıştım o zaman aaa çok güzel diyen ikiyüzlü kuzenim saçlarımı eski rengi kahveye çevirdiğimde ayy çok güzel oldu daha önce hasta gibiydin dediğinde şok oldum be emb€sil madem öyleydim o zaman niye güzel olmuuuuuş diyodun dedim kızdım baya o yüzden umrumda değil annem, babam ve kardeşlerim hariç kimsenin fikri.
Öylelerini hiç umursamıyorum çünkü doğru fikirleri verdiklerini düşünmüyorum. Verilen her fikir kendime en yakıştırmadığım yerlerden geldiği için dinleyip geçiyorum sadece. Önemli olan benim kendimi nasıl güzel gördüğüm zaten.
Güzellik göreceli bir kavramdır o yüzden kimse kimseden tavsiye alması gerekmez o size güzellik taktiği veren şahıs'ın sizin güzelliğinizi bilmez ama bir başkasıda belki hayran olur güzelliğinize bu işler böyledir yani herkes herkesi beğenmez değiştirmeye çalışır ama bu karar sizindir her zaman...
Söyleyene göre değişir ve o anki halime göre. Saçımı yaktıysam kuaförü dinlerim ama sırf etek giydim diye bacağında çatlak var bence çorap giy daha iyi durur diyen kızı umursamam