Kısa boylu bir kız olmam güzelliğimi geri plana atar mı?

Abartmadan söylüyorum ki çok güzel bir kızım ama 160 bile değilim. Keske biraz daha uzun olsaydım o zaman ortalığın tozunu arttırrdim diyorum. Sizce kadinlarda boy önemli mi cok
Kısa boylu bir kız olmam güzelliğimi geri plana atar mı?
Cevapla