Gizli Üye(30-35)+1 yılBen cevremde tek bir kadının dogumdan sonra ve cocuk varken bakımlı oldugunu gördüm o da teyzem. Bunun sebebi de eşinin destegiydi. Cocugu tamamen teyzeme birakmadi annesidir diye. Kendisi de sorumluluk aldi. Beraber baktilar.
Teyzemin yukunun azalmasi kendisine bakması icin vakit kazandırıyordu. Rahat rahat banyosunu falan yapıyordu. Bazen gozu kapali kocasina çocuğu birakip dışarda kendine vakit ayirabiliyordu. Alisveris, magazalar, cafede kendine kahve, tatli ismarlama falan. Beni de çağırıyordu gel beraber gezelim diye. Bu sekilde destek goren bir kadinin bakimli olmamasi icin hicbir sebep yok.
Cocuguna o toparladigi enerjiyi yansitmamasi icinde sebep yok. Teyzemin bu ara sira kendini simarttigi zamanlarda yuzune, gulumsemesine, gozlerinin ışıldamasina yansiyordu. Bazi kadinlarin dogumdan sonra guzellikleri gider cocukla ugrasmaktan. Teyzem daha da guzellesti cocuktan sonra. burada destek gercekten önemli.
Gelip bana her seyi tek basina yapip guzel olan kadinlar var demeyin. Boyle bir evliligi devam ettirmeniz, kocanizin her konuda sizi yalniz birakmasi güç ve guzellik degil kusura bakmayin. Siz hayat yoldaşlığını kavrayamamis, sorumluluk almaktan aciz biriyle berabersiniz.
orada burada ben her seyi tek basima yapiyorum diye hava atmayin boşuna. Insan insana muhtactir belli yerlerde. Evet tek basiniza da cogu seyi yapabilirsiniz ama o zaman niye evlendiniz? Cocuga tek bakacaksanız, ev islerinde yalniz kalacaksaniz, ozellikle sizinde ekonomik ozgurlugunuz varsa yanindaki adamin fazlalıktan baska, hayatiniza yuk olmaktan baska getirdigi ne var?
Ben koca olmanin anlamini teyzemin eşinde gördüm. Bir seyleri eşiniz icin kolaylastirmak zor olmasa gerek. Boyle adamlarla evlenin. Tum dunyayi üzerinize yikip geriden oylece izleyen adamlarla degil.
Ulkenin koca ve baba konumundaki erkeklerin %90 ı dunyayi kadinin omzuna yukleyip kendileri disaridan izledikleri icin o kadinlar yıpranıyor, kilo veremiyor, kendilerine bakacak zamani bulamiyorlar.
Bazen anneler su bebegi biri alsa da banyo yapsam, gidip hava alsam o kadar bunaldim ki, uykusuzluktan ölmek uzereyim şu bebege az bir bakan, ilgilenen olsa da guzelce uyusam diye düşünen annelerin haddi hesabi yok bu ulkede.
Erkek işten gelse dahi. 1-2 saat kendisi dinlendikten sonra bebekle ilgilenip annenin uyumasina, banyo yapmasina, gidip hava almasina, arkadaslariyla bulusup kafa dağıtmasına destek olmasi gerek, bunu yaomak zor degil. Erkegin kadina kazandiracagi 1 saat bile o kadar degerli ki o kadin icin.
Psikolojisi duzgun olmayan, destek gormeyen anneler evlatlarina karsi da cok daha iyi bir psikoloji yansitamazlar. Her seyi ben yaparim, bakimli da olurum, kilo da veririm, çalışırım da... Gecin bunlari. Bunlar kendi yükünüze daha da yuk yüklemekten baska bir sey degil. Erkekleri hayatinizdan cikarmayin boyle. Sorumluluk alacaklar, kenardan izlemeyecekler oyle.
Kafaniz ben yaparim degil biz yapariz diye çalışmalı. Siz bir ortaksiniz. Evlilikte bir ortaklik, sozlesme ve bunu imzaladiniz cocugu da ortak yaptınız. Ben degil biz varız bunu kocanizda, siz her seyi ben yaparimci kadinlarinda idrak etmesi önemli.
Her seyi siz kadinlar yapacaksanız, erkege bir sey kalmayacaksa medeni halinizde evli yazip yazmasinin ne anlami var? Evlilik biz ile yürür, ben, sen ile degil. Dedigim gibi yükünüzu agirlastiracak tiplerle degil yukuzunu başınıza kalkmadan azaltacak tiplerle beraber olun ve cocuk yapin.32 Yorumla
Soran+1 yılEline sağlık teşekkür ederim yorum için💝
- +1 yıl
Cok güzel söylemişsin. Anlayabilene..
En İyi Cevaplar
+1 yılsoru çok yanlış bi soru. türkiye’de çalışmayan ve anne olan kadınların emeği heba edildiği, yok sayıldığı için kadınlar o kargaşa halinde kendilerine vakit ayıramıyolar. bakımlı olmak refah seviyesinin yüksek olmasını gerektirir, boş zaman gerektirir. türkiye’de anne ve çalışmayan bir kadın olmak demek tam zamanlı kölelik demek. bu yüzden anneler hep bakımsız mı görünmek zorunda? gibi bir soru ile kendini yıpratan onca kadının hayat mücadelesine saygısızlık edersin.
01 Yorumla
Soran+1 yılO soru anlamak istediğiniz yönde bir soru
Bir anne olarak hiçbir anneye saygısızlık etmem kötü niyetle anlarsınız bu sizinle alakalı bir durum demek istediğim kim nasıl isterse öyle yaşara
Aaa bu böyle nasıl olur falan denilmez anlatabilmişimdir diye düşünüyorum …
+1 yılmaalesef.. Anneler annlıkten sonra kendini salıyor..
Bakımlı kendine deger verenlerde demek böyle dikkat cekıyor…
Sen takılma bence.. tadını cıkar hem Annesın hem kendine deger veren harıka bir Kadınsın 🥰12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 💝
- +1 yıl
Tesekkür ediyorum 💐
+1 yılOnlardan biriyim kimse inanmaz benim anne oldugumu ben bide minyonum cogu kişi kardeşim oldugumu düşünür normal seyler bunlar
23 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle
- +1 yıl
Anneler genelde kendini saldıkları için genelleme yapıyorlar ya
Soran+1 yılKesinlikle
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
+1 yılGenellikle ev işi, çocuklar derken kendilerine vakit ayırmakta zorluk çekiyorlar. Bu da onların fedakarlığını gösteriyor aslında. :)
42 Yorumla
Soran+1 yılHepsini birlikte yapabilen kadınlar da var😇
- +1 yıl
doğurduğum çocuğa bakmam fedakarlık değil olması gerekendir…
Fedakarlık değil ihmalkarlık 🙃
- Güzellik & Bakım konusunda 47,4b cevap paylaştı.
u +1 yılAnnelerde bakımlı ve güzel görünür, tercih meselesi
10 Yorumla Genellikle hayat ve yaşam koşullarının zorlaştığı bir toplum düşünün. Ve bunun altında ezilen milyonlarca kadını getirin gözünüzün önüne. Bu insanların kendi içlerinde yaşayabilecekleri travmaları hissetmeye çalışın. Diğer taraftan evkadınlığının veya çalışan kadının yükünü düşünün. Bunların empati kurmanıza yardımı olacaktır.
23 Yorumla
Soran+1 yılEmpati kurmadığımı nereden çıkardınız benim bahsettiğim insanların yanlış düşünceleri ve algıları
Soran+1 yılYok estağfurullah Sorun değil
Gizli Üye(25-29)+1 yılYıllardır bundan şikayetçiyim aslında 44 yaşında 29 30 da babami kaybettik 6 yetim büyüttü ve iğrenç zihniyeteki insanlar yüzunden kendinden vazgeçti ne zaman bir elbise giyse düğüne mi gidiyorsun krem alsa sevgili kayınvalide tarafından kocan mı var krem alıyorsun elestirilerine maruz kaldığı yetmez mis gibide kaybetme korkusu ile evlatlarina bağlandi ama bu bağımlı gibi bir sey beni sinir ediyor bu durum ama jayatin gercekleri bunlar keske annem bencil olsaydi kendine değer verseydi bize hiç değr vermeseydi en acısıda ilerde hepimiz tek tek gidicez ve o yanlızlığa mahkum kalicak...
30 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 467 cevap paylaştı.
u +1 yılEskiden çok eskiden kadınlar bakımlı degildi galiba. Ama şimdi anneler çok bakımlı benim jenerasyon genç ve bakımlı ama kendini salan kadınlar var tabii.
Bakımlı anne görmeye alışık değiller galiba oysa anne olmak ve kendinede bakabilmek güzel bir durum. Kadın dediğin her koşulda bakımlı olur kendini seviyorsa...12 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle yerinde bir yorum oldu teşekkürler 🌺
- +1 yıl
Rica ederim.
+1 yılUnutmayın, annelik en kutsal vazifedir fakat eşiniz sizden ilgi, sevgi bekleyecektir ve sizi ilk gördüğü gibi bakımlı görmek isteyecektir. Bir yere kadar idare edilebilir ama sonrasında göze batar hale gelir. Dolayısıyla hem bakımlı hem düzenli hem de sevgi dolu bir anne olmak mümkün ve işe kendinize inanmakla başlayın. Ben yapacağınıza inanıyorum. Zaman zaman silkelenme zamanı, koşun banyoya ve güzelliğinizin farkın varın.
30 YorumlaBazen örneklerini görüyorum gerçekten çevremde de var kendini salmış bakımsız halde. Bide süslenen kadınlara gereksiz bir şey yapıyormuş gibi bakıyorlar 😂😂
Tam tersi olan, bakımlı ve kendini salmayanlar da var.10 Yorumla
+1 yılÖyle bir zorundalık hiçbir yerde okumadım ben aksine kişisel bakım çok önemlidir. Kendimizi iyi hissetmemizi sağlar, özgüven katar, mutlu eder. Anne olduk ya da olacağız diye de kadın olduğumuzu mu unutalım yani dimi çiçekciğim.. 😉😍
21 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle kuzum 🍯 gibi söyledin 🌸♥️
- Güzellik & Bakım konusunda 782 cevap paylaştı.
+1 yılBen bunun kabahatlisi olarak yine kadınları yani anneleri görüyorum kusura bakmasınlar. Daha hamileyken bile hatta birçoğu evlenince bile kendisini salıyor hadi evlenince kısmını geçtim dediğim gibi hamileyken bile kendisini salıyor. Bu yalnızca kilo olarak değil Her anlamda gerek ev konusunda gerek kendi kişisel bakımları konusunda yani saçını bile taramayan ve bunu hamileliğe bağlayan kadınlar var E onlar öyle yapınca bence diğer insanların da böyle görmesi davranması gayet normal.
10 Yorumla Bakım yapmaktan kastımız aynı mı bilmiyorum ama vakit bulsa bile imkan bulamıyor olabilirler, hangi kadın rahatça cilt bakımlarına gidip kendine özen gösterebiliyor ki şu ekonomide, çok azı, daha çok zaman bulmakla ve biraz da maddiyatla ilgili bu durum. Ben de kendime hiç bakamıyorum mesela çünkü kazandığım ancak yetiyor ve ailemden destek almıyorum
12 Yorumla
Soran+1 yılAllah yardımcı olsun
Anne gibi görünmenin bir kriteri mi varmış 😂 yani bu kadından kadına değişiyor. Anne olup da hala çok bakımlı olan kadınlar da var benim gördüğüm kadarıyla
11 Yorumla
Soran+1 yılToplumumuzun algısına göre varmış sadece görevli de değil insanların düşüncelerin de de görüyorum bu sözleri bana tuhaf geliyor😂
Bilakis annelik kadına çekicilik bile katabilir. Her kadın aynı olmadığı gibi her anne de aynı değildir. Bunu daha çok kişisel tercih olarak görüyorum ancak çevre baskısı da vardır elbette. Tüm kadınlar ve anneler güzel ve özeldir ☺️
30 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 758 cevap paylaştı. Bakım istiyoruz ama zaman kalmiyo. maddiyatlada ilgili biraz bı boya 60 lira evde bile boyamak istesen
13 Yorumla
Soran+1 yılBakımlı olmak boya yapmak değil
Soran+1 yılÇok pardon ben yanlış anladım haklısınız
Bakımsızlık demeyelim de çocuk olduktan sonra bütün ilgi çocuğunda ve evde oluyor, kendine bakmaya fırsat bulamıyor.
16 Yorumla
Soran+1 yılİlkaylar tamam ama sonradan bence bakabilir
Soran+1 yılÇalışan bir anneyse evet ama çalışmıyorsa kendime bakabilir
Soran+1 yılKendine
Soran+1 yılDoğrudur öyle tabi
+1 yılBakimli annelerde var. Bir kadin kendine bakmiyorsa, kendiyle ilgilenmiyorsa o kadin mutsuzdur bunun anneligiyle alakasi yoktur esiyle alakasi vardir. Evde huzur yoktur, ilgi yoktur, sevgi yoktur kadinda kendine bakmak bile istemiyordur.
20 YorumlaDeğişik🙄 otobüs şoförlerine anne olanlarla olmayanları ayırt etme yetkisi mi vermişler😄
23 Yorumla
Soran+1 yılOtobüs şöförü demedim Metro çalışanı
Soran+1 yılEtmesin
senin çocuğun var miydi? hayir bakimli olmak zorundalar tam tersi
21 Yorumla
Soran+1 yılEvet vardı kız😅
+1 yılAnnelerin kullandığı ücretsiz kartı ilk kez duyuyorum hangi şehir
14 Yorumla
Soran+1 yılİstanbul
- +1 yıl
Ankara 'da da olsa keşke
Soran+1 yılMaalesef orada yok sadece İstanbul’da var keşke olsaydı
+1 yılSaçma yani 20 yasındayım üstelik hasta bir cocugum var sendeomlu hastanelerde gecirirm bütğn günlerimi ama bakımı ihmal etmem kızıma asla ihmal etmem doktorlar bile kızımın yanındayken annesini çağırın diyorlar hoşuma gitmiyor değil 😁
10 Yorumla
+1 yılEmektar anadolu kadınını avrupai tarzları benimsiyemedigi için yadırgıyorlar olaya bak. d Yozlaşmış ve dejenere olmuş kesim çok tehlikelidir. Bu kadar özenti icinde yaşamayın. Geçmişinize bakıp konuşun ve aslinizi unutmayın. Cidden komik ya kadkkskd
10 Yorumla
+1 yılToplu taşımada anne kartı nasıl birsey oluyor? Hiç duymadım.
11 Yorumla
Soran+1 yılİstanbul Büyükşehir belediyesinin annelere verdiği bir hediye olarak düşünelim
+1 yılçocuk ne kadar sürede kaç saat uyuyor haberin var mı senin ¿
11 Yorumla
Soran+1 yılVar
+1 yılÜvey oğlum var çok ilgi istiyor geziyorum onunla çokta bağlandı bana ama kuaför evin altında makyajımı bile oraya gidip yaptırıyorum saçlarımıda. beceriksizim biraz ojeyi bile süremem heryere taşıyor hiperaktif biriyim rahat duramıyorum
10 Yorumla
+1 yılAnneler nasıl duruyormuş sorsaydın keşke o süper zekaya.
13 Yorumla
Soran+1 yılSordum çok muhatap olmadım beklemeden gittim acelem vardı 😅
Muhtemelen amacı saçmalamaktı- +1 yıl
Kendi çapında sana iltifat etmek istemiş ama densiz herifin tekiymiş.
Soran+1 yılBilmiyorum iltifat olduğunu zannetmiyorum Çünkü 10 saniyelik bir durum genelde şu aralar çoğunlukla bu olaylar yaşandığı için kartları kontrol ediliyor sadece benzetme kısmı saçmaydı
Öncelikle anne olduğunuz tebrik ederim. Bende çok özeniyorum anne olmaya. Nasip kısmet
13 Yorumla
Soran+1 yılHaha şaka dimi ülke fena oyuzden soruyorum 😂
Soran+1 yıl😅😂😂
+1 yılDeniz bagdaş anne olduktan sonra eskisinden daha güzelleşti
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet çünkü Kendini bildikten sonra güvendikten sonra her şeyi başarabilir anneler
- +1 yıl
Aynen öyle kendi potansiyelinin ne yaptıgının farkında olmalı
Soran+1 yılÖyle tabii ki
Bakanlar var ama genele vuracak olursak evet bakımsız oluyorlar uzun bir süre
11 Yorumla
Soran+1 yılAlışma sürecidir
+1 yılBazı anneler çocuk olunca kendını salıyor takstil işimiz varken 6 çocuklu 54 yaşında abla vardı 18 lik kız gıbı bakımlı gelirdi işe kızlara takılırdım şu abladan örnek alın şik giyinin dıye
22 Yorumla- +1 yıl
evli cocukli erkek sanko cok bakimlimis gibi kosnuyorusniu göbekli kel oliyorlar
Çocuklar fırsat vermiyordur, bakıcısı olan anneler rahat sadece.
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle annelere kolay gelsin
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadınları en çok yeren yine kadınlar sözünü anımsattı sorun ve bana. Kadınların manken gibi olması beklenirken nedense kilolu, kel, kısa ve eğitimsiz, balkon göbekli doblolu erkekler ya da "babalar" hep görmezden geliniyor?
30 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 363 cevap paylaştı.
+1 yılAnneler, sadece evlatları için kendilerini feda ediyorlar bakımsızlıklar bu yüzden, benim çevrem de öyle bakımsız anne görmüyorum benim annem de dahil.
10 Yorumla
+1 yılYa gerçekten haklısın anne olunca en korktuğun şey kendimi ihmal etmek bir başkası için değil birine güzel görünmek değil.. Ama oyle kadınlar tanıyorum ki çocugu doğdu birkaç ay sonra gördüm sanki 50 tane çocuk doğurmuş gibiydi sağlıklı bir doğum yaptığı halde.
Yani bakım kiloyla makyaj yapmak vs değil arkadaşlar ne bileyim diş fırçala yani bir zahmet 🥶10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 877 cevap paylaştı.
+1 yılCefakar analarımız da bakımlı analarımız da başımızın tacıdır. 😊 Karınlarında taşıyıp, besleyip, büyütüp bizleri nice zorluklara rağmen bu yaşlarımıza getirdiler. 😊 Onların her hali melektir. 😊
10 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 406 cevap paylaştı.
+1 yılBana gelen annelerde tam tersi abartılı süslü hatta derimki abla kardeş gibi ne kadar güzel bakimlilar
10 Yorumla
+1 yılAksine anne olması kişisel bakımından ödün vereceği anlamına gelmiyor anne olmanın yanı sıra birey olduğunu ve bi eş olduğunu da unutmamalı..
10 YorumlaAnneler kendinden vazgeçerler anne olunca çünkü dünyadaki gelebileceği en yüksek mertebeye geliyor artık gözü hiç bişey görmüyor keyiften :)) çocuğunun büyümesiyle ilgileniyor tamamen
11 Yorumla
Soran+1 yılİnsanla alakalı bir şey bu erkek içinde kadın içinde aynı şeyi söylüyorum çünkü erkekler evlendikten sonra biraz çöküyorlar Bence insan her şekilde kendine değer vermeli aynı şekilde çocuğunu da büyütebilir
+1 yılHayır tabiki ama çoğu kadın evlilik, temizlik, çocuk , koca derken kendilerini saliyorlar ve öyle olmamali.
10 Yorumla
u +1 yılAksine anneler her zaman bakımlı olmalı. Ama eşleride destek olmalı. Çocuğun ve evin yükünü omuzlarına bindirip, bakımlı olmasını beklemek saçmalık.
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 586 cevap paylaştı. Kurban olurum anneme her isteğini alıyorum da param gitmesin diye kendini değil beni düşünüyor hep o yüzden bakmıyor kendine.
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 851 cevap paylaştı. Alakası yok, bir Kadın kendine gerek kişisel gelişim gerek fiziksel bakarak, yerinde saymayarak asıl daha iyi bir Örnek olur Çocuğuna.
10 Yorumla
+1 yılGenelde çoğu kadın çocuk olduktan sonra kendini salar. Bence bu yanlış anneler de bakımlı olabilir.
20 Yorumla
+1 yılHemcinslerim bütün sorumluluğu kadınlara yıkmasa bakımsız görünmek zorunda değil.
50 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 814 cevap paylaştı.
+1 yılSelamlar. Bakımlı olmayı bazen istesende başaramıyorsun. Bu sana küçüklükten gelen bir miras olmalı
10 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 641 cevap paylaştı.
+1 yılBugün yaşlı bir teyze gördüm tırnakları , yüzü güzeldi giyimi bile uyumluydu çok hoşuma gitti
10 Yorumla
+1 yılZorunlu diye bir şey yok Kefe keder bi durum şartlar da var tabi
10 Yorumla
+1 yılArtik Anne olduktan sonra kendinin bilebilecegi bi durum o Ama anneler her haliyle güzeldir
10 Yorumla
+1 yılAnneler bskim yapmaya vesaire vakit bulamıyorum diye yakınıyor bilemiyorum artık 😊
10 YorumlaÖnem vermiyor değil çocukla ilgilenmekten kendilerine bakmıyorlar desek daha doğru olur
10 Yorumla
+1 yılÇok yoruluyorum çocuklar vs bakımlı olmaya çalışıyorum ama kendimce işte.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 453 cevap paylaştı.
+1 yılBakımlı olabilirler ama yükleri ağır, çocuk bakımı, ev işleri vs
10 Yorumla Küçük çocuğu olan anneler biraz dağıtıyor olabilir ama onun dışında kadının kendi tercihidir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİlerde kesinlikle bakımımdan güzelliğimden taviz vermeyi düşünmüyorum anne olmak bakımsız olmayı gerektirmez
20 Yorumla
+1 yılBu toplumdan kaynaklanıyor ise giden kadınların yaptığı makyaja bir şey demeyenler bir annenin çocuğnu okula götürürken giydiği kıyafete yaptığı makyaja tuhaf karşılayabiliyorlar Toplumun getirdiği bir baskı çeşidi
10 YorumlaCocugunu kanguru gibi tasiman gerek yoksa inanmazlar
13 Yorumla
Soran+1 yılAbartmayalım
Soran+1 yılTamam
+1 yılBenimde anne olduğuma inanmiyorlar. Kızımı kardesim saniyorlar ne garip😂3 tane cocugum var oysaki
11 Yorumla
Soran+1 yılMaşallah 😅
Anneleri kadınları rahat biraksalar bakımlı olurlar essek gibi binin üstlerine sonra bakımsiz bekar ol iş yap anneye babaya eve bak kardese bak evlen eve bak calisiyosan ise git kocaya hizmet et cocuga hizmet et kadın olmak eziyettt
10 YorumlaBiz anneler herşeye koştur koştur yetişiyoruz. Önceliğimiz hep çocuklar. Bakım da önemli tabiki de.
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle tabii ki eğer çalışan anneler varsa onlar için daha zor ama evde olan anneler bakım yapmakta zorlanacaklarını zannetmiyorum tabii ki herkesin kendi tercihi😊💝
+1 yılBence kadınlar anne olduktan sonra tüm hayatlarını çocuklarına adıyorlar. Çok pozitif olarak algılanıyor olsayda, bence negatif yanlarıda azımsanmayacak kadar fazla olduğunu düşünmüyorum.
22 Yorumla- +1 yıl
Aynen bu tür durumlarda göz ardı edilmemeli
Tabi bakimsiz gorunur ve olur dunyanin en zor isine cinsiyetine sahipler hem kadin hem anne hem temizlikci hem ymekci vs vs bu durumda yasamalari bile mucize
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılValla benim annemide öğrenci sanıyorlar 😂 küçük gosteriyor zaten
10 Yorumla- Devamını Gör (52)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 