Lazer epilasyon yaptırdığım yer yüz seanslarını kapamış?

Alexandrite lazere gidiyordum ve daha 4 seans anca oldu, randevu alayım dediğimde yaz geldiği için bütün yaz boyu yüze lazer işlemi yapmayacaklarmış. Ne herhangi bir haber verdiler ne de daha bu işe başlarken söylediler. Moralim çok bozuldu alsam ayrı almasam ayrı, yaptırdığım seanslar 3 ay sonrasına kadar boşa gidecek. Bunu yaşayan oldu mu? Ne yapayım? Paramı geri alma şansım olsa direkt alacağım
Lazer epilasyon yaptırdığım yer yüz seanslarını kapamış?
Cevapla