Genelde açık parfüm tercih bir insanım. Ama gel gör ki artık böyle kaliteli uzun süre kalıcı kokusu olan, insanın kokusunu içine çekmek isteyeceği bir parfüm bulsam orijinalini alacağım. Kaç para olursa olsun almayı düşünüyorum.
Herkesin maddi durumu aynı olmuyor. Sahte olanların çok zararlı olduklarını biliyorum dikkat edilmesi gereken hassas bir konu. Sevdiğim parfum pahaliysa ve gerçekten alacak durumda değilsem almam. Yine orjinal olan ama daha uygun fiyatı olan başka bir markaya yönlenirdim.
Sahtesini kullanmam da muadilini kullanırım. Birçok ünlü parfüm markasının çok tutulan kokularının hemen hemen aynı notalarda olan daha az popüler marka muadili vardır. Örneğin, Victoria's Secret Bombshell ve Koton Pink Crystal
Evet kullanırım hatta hoşuma gidebilcek daha uygun fiyatlı güzel bi parfüm bulurum sonuçta sevebileceğim çeşit çeşit kokular varken neden yüksek fiyatlar ödeyeyim benim içinde değişiklik olur yeni şeyler denemek
Sevdiğim parfümün fiyatı 1500-2000 TL arası olunca mecbur sahtesine dönucem bitince.. Eskiden Öğrenciyken aldığım yerler vardi. Birebir ayni yaparlardı sadece orjinal gibi çok kalıcı değil o kadar... yakında tekrar uğrayacağım gibi duruyor