Bence çoğu insan yapıyor bunu, bazı parfümler hor kullanılamaz çünkü.

#XO
Bence çoğu insan yapıyor bunu, bazı parfümler hor kullanılamaz çünkü.

#XO
Gideceğim yerlere göre parfüm sıkıyorum diyelim. Mesela normal bir mekan için en iyi parfümümü kullanmam. Bu, buluştuğum/görüştüğüm kişilere göre de değişiklik gösterebilir.
Elbette öyle
Cevap
5Cevap
Haha iyi fikirmis herkesn ucuz bir parfümü olmalı
Yedek illa ki olmalı :)
Hayır ben zaten ucuz kullanıyorum hep
İlla yedek parfüm vardır
İki parfum kullanıyorum biri benz diğeri wish of love otesi olmaz
Avon değil mi o
Wish of love avonun benz olan. Zaten benz markası
Sevdiğim erkeğin yanında kullandığımla sıradan bi ortamda kullandığım bir olmaz tabi. Başroldeki parfümü harcatmam😎.
ölünce mi kullanacağız kullanıyorum
İş yerinde hep deo kullanırdım, bu ma llar bu güzel kokulara değmez diye. Sfsgwhwba
Harikasın 🤣🤣🤣
dp ya da açık parfüm alıyorum daha çok.
Yedek oluyor illa
Yedeklerim bile 1000 tl 😂😂😂
Aynen öyle yapıyorum.
Evet alıyorum
Ben de
Önerin var mı :D
Evet😂
hayır..
Evet
Evet tabii ki😂
Evet bu ben. 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?