Bence çok güzel ama annem çok abartılı dedi. Yaptırayım mı sizce?


Tırnağın çoğu renksiz oje olduğundan abartı durmuyor, tamamen renkli ve farklı desenler olsa abartı olabilirdi. Görseldeki tarz hoş yani. Özellikle inek deseni ve çiçekler çok hoşuma gitti.
ben de bayıldım
Cevap
17Cevap
Nasıl yapıldığını da bağlı biraz
Bence güzel
Yok hiç abartı olmuyor ben çok seviyorum farklı farklı renkli renkli çok hoş geliyor gözüme
ben de bayıldım bu desenlere
😌👸
Evet. Ama ben zaten uzun tırnak sevmeyen biriyim hiçbirini beğenmem
kısa tırnağa da yapılabilir desenler
önemli olan kendinde yakıştırıyor olman, seviyosan yaptır bence
çok teşekkürler
rica ederim aksine bence motifler güzel ve şık
Hayır tabiki çok hoş. Hepsini farklı farklı boyamak da çok eğlenceli. Yerine göre sade yerine göre böyle cıvıl cıvıl ojeler tercih edilebilir.
Çoook karışık duruyoo yaa :) bencede farklı ni şey olabilir ama bu karmaşık :)
Bunun aynısını yapabilirsen yap ama aynısı olmaz diye düşünüyorum. Ya da olmasa bile yap sonuçta kalıcı bi şey değil. Denemekten zarar gelmez
aynen denemek istiyorum yoksa içimde kalır
aaa yaptır bayılırım her şey yakışır eller güzelse xD
Bence aşırı uzun değilse sevimli durur. Mesela fotoğraftaki çok güzel
fotoğraftakini ben de çok beğendim.
Beğendim resimdekiler güzelmiş
erkek gözü de önemli
Siz hiç iş yapmıyo musunuz ya :/
yapıyorum da tırnaklarım çok uzun değil. oje de kalıcı olduğu için iş yaparken çıkmıyor.
Uzun tırnakla bez sıkmak zor olmuyo mu
Evet göze batıyor
Kişinin gördüğü iyiyse sorun yok
bana ıtıcı gelıyor ama yanı begenıyorsan yaptır
Güzel buluyorsun, yap tabii ki.
kötü seçimler bence..
o kadar mı ya
Çiçekli olan güzelmiş, ondan yaptır sadece bence
içlerinden bir deseni seçmek de mantıklıymış
Zevk
Olmuyor
evet göz yoruyor
Yaptır
Güzel bence
Hayırr hoş duruyo
Bence çok güzel
Gözümü yoruyor
evet
Ayrıcalık ve güzel.
evet çok abartı
güzel bence
Abartı duruyor
Çirkin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?