Genç kız cımbızı elinden bırakarak kaşlarının uzamasına engel olmadı. Danimarkalı gence şimdilerde fotoğrafçılardan ve markalardan talep yağıyor.Sarah'ın kaşlarını gören bazı sosyal medya kullanıcıları acımasız yorum yapmaktan çekinmezken, bazı kullanıcılar da doğal kaşlara kucak açıyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
Sizce kaşlarını almayı bırakan danimarkalı kadın nasıl gözüküyor? Sizce kaş alınmalı mı doğal haline mi bırakılmalı?
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Sizce kaşlarını almayı bırakan danimarkalı kadın nasıl gözüküyor? Sizce kaş alınmalı mı doğal haline mi bırakılmalı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bok gibi duruyor. Doğduğumdan beri hiç kasımı almamış benin kaslari bile alınmış kas gibi duruyor bir de kız olacak şuna bak a q
öyle diyorsun ama çevresindeki insanlar onun kararını desteklemiş
İkinci fotoğraf her neyse ama birinci de bıyıklarını da almamış. Saçma.
Kendi zevki istediğini yapsın kime ne
Kusabailir miyim 🤮🤮
Bazı doğallıklarda ısrar etmemek gerek
off abartiyolar ha
demek bunlar da orjinal kız😁😁