
Evet, mutlaka almalı
Hayır, istemiyorsa almayabilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

İstemizyorsa kimse tüylerini almak zorunda değil. Ama hijyen açısından alınsa güzel olur. Özellikle regl dönemlerini rahat geçirmek için genital bölge temizliği yapmak şart. Koltuk altı için de aynı şey geçerli. Tüyler ter kokusuna zemin hazırlıyor ve bakterilerin oluşmasına sebep oluyor. Görüntü olarak da daha güzel görünmek için tüyleri temizlemek önemli tabi.
Ben alınmasından yanayım; fakat öyle erkeklerle tanıştım ki, resmen tüy fetişistleriydi diyebilirim. Koltuk altımı özellikle almamı istemeyenler vardı. İlk bunu duyduğum zaman çok yadırgamıştım. Ama başkalarından da duyunca erkeklerin zevklerinin farklı olduğunu anladım.
tamam almalı fakat bu başkasını ilgilendirmez bundan seneler önce kimse kol ve el tüylerini aldırmazdı şimdi erkekler kadınları 2 kıl çıkmış görse laf ediyor kendileri mağara adamı gibi gezsinler anca
Cevap
25Cevap
Tüylerini almayan kadınlar net bakımsızdır ve üşengeçtir, hem temizlik hem de sağlık açısından bence almalılar. Bakım bence her iki cins için de önemli
Kimse kendi ile ilgili bir şey için zorunda olamaz almaması görüntü olarak beni rahatsız eder ben öyle bir görüntülü sevmem ama o öyle mutlu şöyle seviyorsa O da kendi tercihi
Ben almayı tercih ediyorum ama bir kadın vücundundaki tüylerini almak istemiyorsa almak zorunda değil, kendi bilir. Aynı şey erkek için de geçerli.
Ben ufak bir tüyden bile rahatsız oluyorum bu yüzden alıyorum almayanlar var beni ilgilendirmiyor.. ama pürüzsüzlük çok hoş
Bikini altı, mutlaka alınmalı
Tertemiz miss gibi olmalı
Erkekler tam bok yedi başı ya, size ne kadınların kılından? Gidip evet almalı demişler, kendi kıllarını alsınlar kıl sevmiyorlarsa. Almayacağız ulan.
2 ay hiç almadan dene. Kendin memnun kalırsan görüntüden öyle devam et almadan :D
Yani evli ise mini giyiniyorsa almalı özellikle. Genelde de almalı da istemiyorsa da almak zorunda değil.
Evet almalı bir başkası değil kendimiz için. Hem sağlıksız hem hoş bir görüntü değil
Tabiki zorunda değiller. Ama estetik görünmek istiyorlarsa tabiki almaları gerekir diye düşünüyorum
istemiyorsa almaz ama açıkta bırakacak şeyler giyiyorsa alsın
Hoş olan seçenek alması yönünde yoksa iğrenç bir görüntü muhtemel
nE
Bence erkek için olmasa bile kendisine olan saygıdan almalı mutlaka
Kilina bagli. Kol kili muhim degil mesela ama eger bacaksa ve bacagini disarida birakacak bir sey giyecekse alsin bir zahmet.
Almazlarsa evde kalırlar. Sekse hazır ve nazır olmalılar her zaman.
bence almalı hem temiz hissediyorsun. hem hijyen açısından..özellikle bacaklardaki tüyler alınlamı..
yani eğer kısa şeyler giymiyorsa almayabilir veya baş örtülüyse ama koltuk altı alınmali
Tabi ki
Hatta kanun bile çıkmalı alınması yönünde
Ben bile ağda yapıyorum
Bacaklardan belli
@DefneIşıll kötü mü 😄
Hayır, kötü değil. Güzel.
@DefneIşıll teşekkür ederim 💋
Yani almalılar tabi almayanlada saygı duyarım ve uzak dururum
Ben kıl sevmem ama almak zorunda da değiliz
Temizlik hissi veriyor bana
Herkes kendi kılı hakkında yorum yapsın
@Primamon puuahahhaahah :D :D :D :D
Evet, mutlaka almalı
Tercih meselesi. Barbie değiliz biz.
Kıl tüy takıntım var almalı erkekler de almalı
Bence kesinlikle almalılar
Mutlaka almalı lar hijyen açısından
Degil biz burdaki kizlari sevmiyoruz zaten
Çirkin duruyor ama kendi seçimleri.
İstemiyorsa almayabilir
Ben buz lazer yaptırıyorum.
Tabiki saten gibi olmalı
bir zahmet alsınlar
zorunda kız dedigin kılsız olr
Kes çeneni
Almak istemeyen almaz.
bence almasınlarrr
İstemizyorsa kimse tüylerini almak zorunda değil.
Evet, mutlaka almalı
Evet almalı bence
Mutlaka alinmali
Bence alınmalı ama kişiden kişiye değişir tabiki
bence herkes almalı
Evet.
Lutfen.
Almak zorunda
Zorunda değil 😀
Ama almalı mi diyosun?
Hayır
Aynı fikirdeyim ama buseferde pis diyolar:)))
Siz soruyu yanlış anladınız heralde🙄
Yo zorumda değil ama almasa da pis derler diyorum
He tm. evet olabilir
Demesinler bazı insanlar dogal sevebilir dimi
Tercih meselesi 🤷
Öyle:)
evet mutlaka..
Maymun gibi mi olmayi tercih etsinle?
Almali
Kime ne?
Almak zorunda tabi.
Ne gereği var ya 😜
Evet zorunda
Emredersiniz komutanım (!)
Evet
Yani almalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?