Saçlarımda siyah boya vardı birçok kez siyah boya boyadım şimdi açıcı kullandım kızıl yapmak istiyorum saçlarımı ama dipleri daha çok açılmış ve şu an b** gibi duruyor saatler sonra kızıla boyayacağım dipleri daha mı kızı da olur ya hepsini aynı eşit nasıl yakalayabilirim boyayınca kötü durur mu böyle ya moralim çok bozuldu
Saçlarımda siyah boya vardı birçok kez siyah boya boyadım şimdi açıcı kullandım resimli?
Hatalı açma işlemi yapmışsın. Boya ile rengini eşitlemen mümkün değil. Dip dore sarı, aralarda hala siyahlar var. Rengarenk olmuşsun. Tekrar kontrollü bir şekilde açma işlemi yapılması gerekiyor. Bence direkt iyi bir kuaföre git.