Saçlarımda siyah boya vardı birçok kez siyah boya boyadım şimdi açıcı kullandım resimli?

Saçlarımda siyah boya vardı birçok kez siyah boya boyadım şimdi açıcı kullandım kızıl yapmak istiyorum saçlarımı ama dipleri daha çok açılmış ve şu an b** gibi duruyor saatler sonra kızıla boyayacağım dipleri daha mı kızı da olur ya hepsini aynı eşit nasıl yakalayabilirim boyayınca kötü durur mu böyle ya moralim çok bozuldu
Saçlarımda siyah boya vardı birçok kez siyah boya boyadım şimdi açıcı kullandım resimli?
Saçlarımda siyah boya vardı birçok kez siyah boya boyadım şimdi açıcı kullandım resimli?
Cevapla