Bir erkeğin vücudunun komple tüysüz olması size çekici mi gelir, itici mi? Sizce erkekler de düzenli şekilde her yerini almalı mı? #EdamedaBeauty ۞𝕖𝕕𝕒𝕞𝕖𝕕𝕒۞
Bir erkeğin komple tüysüz olması size çekici geliyor mu?
Ya eğer öyle tercih ediyorsa bir şey diyemem. Ama göğüs kılları bacakları orman dolu bir erkekte istemezdim. Yoksa bacak ve kollarda hatta kol altlarında olan normal tüyler beni rahatsız etmiyor çekici bile oluyor hahahsf çünkü ben de almıyorum (not: gür kıllarım yok)
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Genetik olarak fazla kıl var vücudumda bakım yapıyorum ama lazere gitsem hiç olmayacak gitmesem hafif uzadığında dokunana batma hissi verebiliyor çok kararsızım bu konuda taktik verin ortası nedir bu işin kızlar 😂
Ya şimdi erkek olarak tüysüz olmak çok daha iyi... ben düzenli olarak , ağda yaptırmaya gidiyorum. Çokta güzel yapıyorlar. Kadınlar gibi düzenli olarak alıştırdık kendimizi. .. ilk başlarda ağdacının bayan olmasıyla utangaçlık vardı ama , artık alıştım...
Niye yalan söyleyeyim yaaa... Gidiyorum ağdacıya.. önceden randevu alıyorum... soyunuyorum... üstüme bir çarşaf seriyor... Koltuk altıma ve malum yerlere ağda yapıyor... Sonra yüzüme ve kollarıma... İlk seferlerde çok utandım.. ama artık utanmıyorum.. uyanınca kadını gülmek tutuyor... İşini yapamıyor.
Ağdacıların hepsi kadın... Ülke mi değiştireyim... Tek ben gitmiyorum ki.. kadın erkek randevu alıp gidiyor.. bunun neresi ayıp... o işini yapıyor.. farklı bir şey yapmıyor ki...
Konu erkeklerin kılları olunca, bazı kişiler çok hadsiz yorumlar yapıyorlar. Bence, bir iticilik yok. Ben de lazer yaptırdım mesela, benim akrabalardan bazı insanlar da saçma sapan konuştular. Bence, ne çekicilik katar ne de iticilik.
Ahh biz erkeklerin %80 ni kadınlar ne istiyorsa ona göre şekil alıyorlar bukelemun gibi olduğunuz gibi olun ve insanlar insanlari olduğu gibi kabul ettiğinde mutlak mutluluğa ulaşılacak. Bırakın tüyü kılı
Eminim bu soru eskiden de sorulmuştur, bakalım yıllar sonra ne değişti 😋
Fazla bir tüylenmesi zaten olmayanlar şanslı, ben de öyleyim. Orman arazisi gibi olanlar yıllarca uğraşır girmesin bu işe.. yolunmuş tavuk gibi dolaşırlar.
Erkek dediğinde kıl olacak ama hijyen ve estetiği aşmamak kaydıyla. Yoğun kılların olduğu yerleri seyreltip koltuk altı ve genital bölgeyi iyice almalı
Tanıdığım bi kız, erkek kıllı olur demişti. İş yerinden bir kız, gömleğinin üst düğmelerini kapa lütfen tahrik oluyorum demişti. Bir başkası bariz döşümü yolarken orgazma ulaşmıştı... Tüysüz sevmiyorsunuz.
Tüy yumağı olmak bana da kötü geliyor. Ama erkeğin göğüs ve kol kısmında kıl olması o kişiyi daha erkeksi gösterir gibime geliyor. Tüysüz diyeceğini düşünmüştüm ama yanıldım :F