Hızmayı takmak için zorladım sorun olur mu?

yaklaşık 8 gün önce burun kanadımı deldirdim, 2gün sonrasında burnumun içi şişti ve uyurken burnumdan düştü sabah tekrar taktım şimdi burnumdan düşürdüm ve bu sefer sokmaya çalıştığımda girmedi delik kapandı sankii sokarken kanadı ve çok zor girdi başka bir delik açıldı sanırım, burnumdaki şişlik ne çok sert? Ve hiç krem kullanmıyorum kendi kendine iyileşir mi? 2 gün sonra halka taktıracagım. piercingcime sordum en az 10 gün beklemelisin dedi? Burnumdaki şişliği evde nasıl geçirebilirim? Saçma sapan şeyler yazacaksanız cevap vermeyin.
Hızmayı takmak için zorladım sorun olur mu?
Cevapla