Sevgilimle 3 yıldır birlikteyiz ve ciddi düşünüyorduk. Ama kendisi tutturdu ben kendimi beğenmiyorum ameliyat olucam diye ve oldu, hani çirkin olmadı ama artık sevdiğim aşık olduğum kadına hiç benzemiyor ki ufak bişey yaptırsa neyse ama hem burun hem çene dolgusu hem de yüz gerdirme ve dolgu yaptırdı eski halinden eser yok. Ben eski sevimli haline aşıktım şimdi yüzü süpermodellere benziyor ve benim hoşuma gitmiyor?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yıl18 ila 24 yaşında ve estetik yaptırdı sana söyleyeyim bu kızdan sana yar olmaz be seferde sana estetik yap der bana yakışmıyorsun diye bilgin olsun estetik operasyonların sonu yok bilgin olsun şimdi bir kaç yerine yaptırdı ondan göğüs ameliyatı kalça ameliyatı sonra ince belli olsun diye soğuk lipoliz Liposuction falan falan sonra bir bakmışsın güzellik abidesi olmak yerine ucube bir şey çıkmış karşına bak buna emin ol o güzelleştikçe zaman gelecek o seni beğenmeyecek emin ol bence de sen onun derdindesin eski hali olsa ego yapardın ama yeni hali onun egosunu şişirdi ve onun altında ezilmekten korkuyorsun
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBen de yaşadım bu durumu. Sevgilim değildi ama sevdiğim bir kız arkadaşımdı. Burun estetiği vb. olmuş, o kadar farklı göründü ki gözüme! O saf/masum suratı, gülüşü kaybolmuş. Bir şey de diyemedim, güzel olmuşsun dedim. Ama hiç gererek yök bence, herkes doğal haliyle daha güzel. Ayrıl mı dersen valla cevaplaması çok zor soru. Kırmak da istemiyorsun, tam bir ikilem.
00 Yorumla
+1 yılSiz sevgilinizi eski hâli ile gördünüz, sevdiniz. Her şey dış güzellik değil ama dış güzellik ile başlar. Daha güzel görünme düşüncesi sizin onu nasıl görürsünüz düşüncesine sokmadı bile.
Biraz zaman verin kendinize, 1 hafta gibi bir süre. İçinizde sevgi bitmiş ise ayrılmak en doğrusu.10 Yorumla
+1 yılİnsanın sıreti, suretine yansır. Şimdilik görünüşü size farklı gelebilir ama kalbi hala aynı ve zamanla yine o sevdiğiniz sevimli yüzü görmeniz mümkün.
01 Yorumla
Soran+1 yılUmarım öyle olur 😕
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
48
Cevap
10Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılBen beğendiğim zaman beğendiğim kişinin kendisini değiştirmesini istemem. Buna rağmen beğendiğim kız kendini değiştirmeye uğraşıyorsa bu defa aklıma sorular gelir. Ben seni beğenmişim neden bu daha fazla güzelleşme çabası? Daha fazla erkek tarafından beğenilmek mi? İşte bu düşünce erkeği soğutur.
22 Yorumla- +1 yıl
Hah ağzına saglik valla. Bende buna benzer bi yorum yaptim kadinin biri üstüme çullandi sen kendini begenmiyon sevmiyon eşin için guzellemeye calisiyon diye😂 insan zaten sevdigi kisi neyi begeniyorsa eger ziddini yapiyorsa demekki pekte değer vermiyor demektir. Sevdiği hariç öbür kişilere begendirme isteğidir bu.
- +1 yıl
@zahide_01 Başkalarının ne dediğine bakma sen =)
Bunu onunla konustunmu? Soylemen daha doğru olur. bende yüzüme takintiliyim surekli estetik yaptirmak istedigimi soyluyorum sevgilime. Kendiis de senin dedugin gibi benim bu halimi seviyor olma diyor. Ama eger estetik yaptirsam ve beni anlayisli guzel bir dille artik begenmedigini eski halimi daha cok sevdigini ozledigini soylese o dolgulara devam etmem inmelerini beklerim. Eğer sende sevgilinle guzelce konuşursan ve seni gercekten seviyorsa senin kendisini sevmesini istiyorsa dolgularina devam etmeye gitmez dolguları İnicek eskisi gibi olucak sadece burnu farkli durcak okadar. Ama karşı çıkarsa senin onu nasıl sevdiğini önemsemiyorsa boş ver derim
24 Yorumla- +1 yıl
Sen iyi misin ya? Hayatını sen başkalarına göre mi yaşıyorsun? Kız ben bu halimi sevmiyorum diyip amrliyat olmuş kendini sevmek için onun ne haddine yapma demek. Eğer kız arkadaşını sadece görünüşü onu bırakıcaksa zaten bıraksın hiç sevmemiş ki. Bir de bu beyefendinin düşüncesini doğru buluyorsun. Pes diyorum senin gibi kadınlara. Umarım kendini sevmeyi öğrenirsin
- +1 yıl
Pardon da bu kin de ne. Güzel konuşmayı bilmiyomusun. Sana şunu söyleyeyim bu çocuk gayet haklı, ben onu haklı bularak tum erkekleri haklı buluyorum manasına gelmiyor. Bende birine aşık olsam gidip onca ameliyat yapıp değişse insan tabiki tanıyamaz. Bu çocuk demekki onu karekteri için değilde yüzü için sevmiş diyemezsin çünkü tv deki karekterlere felan benzemiş demiş yanı çirkin değil yine güzel olduğunu söylüyor. Bu kız eger bu çocuk ile evlenicekse tabiki onun nasıl beğendiğine bakicak, kocasının veya karısını seven her insan onun dediklerini degerli bulur onun begendigi gibi davranir. Senin bahsettigin ise kendini herkese beğendirme çabasında olan kadınlardır vs erkeklerdir. burada saç boyama vs gibi küçük seylerden bahsetmiyoruz estetikten tamamiyle farklı biri olmaaktan bahsediyoruz. Eğer bundan kadinlari haksiz ve erkekleri hakli buldugumu çıkardıysaniz cok dar bir düşünce yapınız var demektir. Ben bu durumda olan erkek kiz farketmeksizin yazdim yorumu. Ayrica nasil bir yerde yasiyorsun bilmiyorum ama herkes evlenicegi kişiyi düşünüyor evlenicegi kişi hariç herkesi degil. Yani biri kocam begenmiyor ama ben güzelim beni herkes begenir diyorsa evlenmesin o kisyle zaten
Soran+1 yılSöyleyemedim nasıl söyleyeceğim ki üzmeden?
- +1 yıl
Sen artik istemiyonmu yoksa eski haline mi dönmesini istiyosun onemli olan bu. Eğer artık istemiyosan maalesef bende senin gibiyim asla soyleyemiyorum çünkü vicdan yapıyorum ama zaman kaybı yaparsın kendine boşu boşuna daha çok bağlanır. Ben asla soyleyemiyorum mesela sadcee bi tartışma oldumu onu az abartıp hani zafım mış gibi beni cok sinirlendirdi gibi üzülerek ayrılığa bağlarım. Çünkü artık onu sevmedigimi soyleyemedim kendini kotu hisettmesin diye. Ama eger eski halini özlüyor eskisi gibi olmasını istiyorsa. Bunda uzulecek bişey yokki uuzlmez yani ona tabiki çirkin olduğunu felan soylemiceksin, mesela ona ben senle hayal kurarken geleceğe dair hep yanimda, hayalimde senin eski yüzün vardı ona alışmıştım Şu an bana farklı geliyor tuhaf geliyor normal olarak de. ya da Eski halini özlediğini söyle ona tepkilerine bak. Ona dolguya devam etmemesini rica edip eski haline geri donmesini şöyle iste nekadar özlediğini. Ama rica da bulunarak soyle bunu. Eğer özlediğini dahi duyup yine kendisinin olmak istediği kişi olarak gorunmek istese, acı ama senin icin değil başkaları onu begensin ortamlarda daha guzel olmak içindir. Ki kendisi soylicektir sana zaten belkide kendiisni oyle huzurlu ve mutlu hissediyordur, bazi kadinlar güzel olduğunu hisettiginde ozguveleri artar belkide bunun için degismek istemicektir. Sen dedigim gibi sadece esski halini özlediğini söyle gerisi gelir zaten buna üzülmez." şu an da çok güzel olmuşsun zaten ben seni karekterinle sevdim de ama her hayalimde senin eski yüzün vardı onu özledim" de. Biraz uzattim k. bakma aklima ne geldiyse yazmaya çalıştım 😅
Başkaları bakar ya da kıskançlık yapmıyorsan sorun yok
Ama sen yüzüne mi aşıktın konuşmalarına mı
Sanrm bütünüyle kabullenmedigin için
Bisey eksik sevmişsin soguman ondandır
Kalbine sevmiş olsan önemsemezdin
Bir terapiste git dogru kararı veririsn
Ve sevgilin bunların bir kısmını yıllık tekrarlanması lazm gerdirme vs
Diğerleri kalıcı ameliyat zaten00 Yorumla
+1 yılKarekteri degişmediya Olabilir kendi öyle mutlu olucaksa yaptırsın allah göstermesin bi kaza geçirse gene sogucaksın tip gelip geçici yaşlılıgı var hastalıgı var
10 YorumlaDış görünüşü değişmiş olabilir ama karakteri aynı sonuçta. Dış görünüşü için mi sevdin bu kadını?
21 Yorumla
Soran+1 yılHayır her şeyiyle sevdim ama şimdi ona bakarken sanki karşımda benim kübram yok, kylie jenner'ın çakması var gibi...
+1 yılEstetik yaptıranlar genelde kendilerini bir güzellik standardına sokarlar. Artık o da diğerleri gibi olduğu içindir.
20 YorumlaRuhunu mu sevdin bedenini mi? Eski yüzü daha sevimli geliyor olabilir ama sadece yüzüne mi aşıktın ki yüzü değişince ayrılmak istiyorsun?
20 Yorumla
+1 yılHaklısın, estetikli insanların hepsi birbirine benziyor çünkü ve bence çekici değiller. Aynı fabrikadan çıkmış gibi... Çok gerekli olmadığı sürece yapılmamalı bence.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen dogallık seviyosun
Keşke estetik yaptırmasaydı demek ki senin fikrine önem vermiyo demek ki seni düşünmedi bu kadının aklı havada bundan sana eş olmaz çünkü bu kadın instagramda gördügü kadınlara özeniyo seni harcar bu kadın bence ayrıl12 Yorumla
Soran+1 yılNeden öyle dediniz?
Cevap sahibi+1 yılBu kadın yarın bi gün senide begenmez esra erol a çıkarsın karım kaçtı diye
Keşke senin gibi karakterli bi sevgilim olsa direk nikahı basarım ama bu kız seni haketmiyor
Her şey yüzü değil ki
Kişiliği yine aynı 🤔🤔
O böyle mutluysa siz de mutlu olmalısınız
Estetik kalıcı ama dolgu eriyebilen bir şey.10 Yorumla
+1 yılO zaman sen karakteri için değil gmrünüşü için seviyordun onu
04 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka güzelleşmiş demiş zaten. Böyle bir düşüncede olsa daha çok bağlanırdı bence
- +1 yıl
tanıştığu zamanki görünüşünü sevdi demek ki şimdi güzelleşse de çirkinleşse de fark etmez, soğumasının başka mantıklı bir açjklaması yok
Soran+1 yılİkisi bambaşka şeyler
- +1 yıl
Aynı
+1 yılAz değişim olabilir de yüz nakli yaptırmadı sonuçta. 😂 Teni kokusu ve kişiliği aynı. Ayrılmaya bahane arama;ayrıl
00 Yorumla
+1 yılSen yüzünemi aşıktın demiycem çünki estetik yaptıranların yüzleri değiştiği kadr karakteride değişiyor bi anda uçyolar boş ver öyleyse salla
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 316 cevap paylaştı.
+1 yılCok haklısın. Alışırsın ama neticede ruha aşık olunuyor.
10 Yorumla
+1 yılYani haklısın aslında ama kalbi degismedi ya yine o sevdiğin kadın. Zamanla alışırsın yeni haline
18 Yorumla- +1 yıl
Sen de yakışıklı biri değilsin? Türk erkekleri de genelde çok yakışıklı değil. Niye her zaman kadınlara yükleniliyor?
- +1 yıl
😅😅😅
- +1 yıl
@Mutsax sende bi çağatay ulusoy bi kivanç tatlituğ sun ya sanki🤣🤣🤣 ayrıca türkiyede çok güzel kızlar var
- +1 yıl
@sudesiyahseven yurtdisindaki bazi erkekler kaslı falan baklavası var kası bile yok burada konuşuyor
- +1 yıl
@Mutlulukneydi89 boş ver güzelim. Rusların geneli bunlara kendi ülkelerinde bulamadıkları ilgi ve parasal yardımı bulduğu için kabul ediyor ama bunlar da "bak bizi istiyorlar" diye bizi ezikliyorlar 😅
- +1 yıl
@sudesiyahseven aynen
- +1 yıl
@Mutsax sanırsın kenan imirzalioglu ya bi havalar bi havalar
- +1 yıl
Yorumlarınızla beni yalnız bırakmadığınız için teşekkürler 🤣🤣
- Güzellik & Bakım konusunda 824 cevap paylaştı.
+1 yılÇok garip resmen :) demekki yüzünün değişmesi senin için yetti. Yaşanılanlar karakteri ruhu vs hiç önemli değil
00 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 346 cevap paylaştı. Zor durum ne yapardım bilmiyorum ama onun tercihi neticede
00 YorumlaHata etmiş. Sevgilisi nası beğeniyosa öyle kalmalydı
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılPeki bişey söylicem benim için moral olabilrde bende burun dolgusu yaptırmak istiyorum falan sevgilinizin burnu küçükmüydü tam olarak nasıl acaba?
01 Yorumla
Soran+1 yılNormaldi ki öyle kaba bir burnu da yoktu yani sadece altı ve üstü düzdü kemerli de değildi
Burunu anlarım da digerleri keyfi yani yazık etmis sogumakta haklısın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOna bunu Nezaman soylemeyi dusunuosun? Dolgu eritilebilen bi madè. Ve kalici degil okadar rahatsiz olduysàn kendisine soylemen gerek..
01 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum nasıl söyleyeceğim ki kırmak da istemiyorum
- Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılDoğallığı gittiği içindir
11 Yorumla- +1 yıl
Bencede 🧐
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen onu kusuruyla sevmissin ama o bunun farkında değil
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKomple yüzünü aldirsaymiş sevgilin. Gerçekten garip ya bu kadar da kendini sevmemek olmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu yaşta bu estetikler neden ya. Anlamam. Neyse üzücü bi durum ikinizede kızamadım.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılOnu olduğu gibi kabullenmen gerekiyor artık. Ya da ayrıl.
00 Yorumla
+1 yılKalıplaşan suratlar özgünlüğünü kaybeden insanlara sürü psikolojisi
24 Yorumla- +1 yıl
Aynen birde insanlara böyle cirkin olmayan bile cirkin hissettirme çabaları. Güzellik algısı çok fazla yükseldi herkesin bazilari geçim skntisi falan düşünmüyor estetik için para biriltiriyor resmen şaka gibi ama üzüldüm kizmadįm kıza cünkü oda çoğunlukla böyle disarida internetde cidden bakıyorum instaya falan herkes bi havalarda bazıları adına Lima bekliyor kendine bazısı kendini kendini kivanc tatlitug saniyor falan ki onlarda bi insan sonucta
- +1 yıl
@Mutlulukneydi89 kesinlikle katılıyorum artık estetik çok ulaşılabilir oldu, sosyal mecraların modanın lanse ettiği güzellik algısı mutlak güzellik gibi hissettiriliyor gerçekten zor bir durum zaman zaman ben de böyle hissediyorum
- +1 yıl
@kırgınsevgili aynen zaman kötü iyi ki bu dünya yalan diyorum bazen yoksa barbi Bebek olsan kusura bulur bazıları
- +1 yıl
@Mutlulukneydi89 insan sanıyor ki kusur bulduğu yeri düzelince hayatı yoluna girecek mutlu olacak hâlbuki öyle bir şey yok
Oda senin onu beğenmediğini düşünüp yaptırmış olabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAdam haklı bakınca farklı bir yüze bakıyor gibi hissediyor.
Bence kendine zaman ver alışırsın karakteri aynıdır00 Yorumla
+1 yılKaç yaşında ki bu kadar estetiğe gerek gördü
02 Yorumla
Soran+1 yıl23 yaşında
- +1 yıl
En güzel yaşlar hiç bir şey e gerek yoktu
Bunu onada söyledin mi
02 Yorumla
Soran+1 yılHayır söyleyemedim maalesef
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende yaptıracaktım şimdi yaptırsam sevgilim artık beni m... İkmez mi? ☹️
21 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNolur cevap yaz
+1 yıldoğal güzelliği gitti ondndr
00 Yorumla
+1 yılO eski halinden eser yok şimdi..
00 Yorumla
+1 yılHer şey dış görünüş mü kardeşim ya
00 YorumlaYuz gerdirme derken kac yasinda ki daha
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 361 cevap paylaştı. Niye bilmiyorum hiç inandırıcı gelmedi bu soru..
00 Yorumla
+1 yılerkekler kalbiniz yok yaa
00 Yorumla
+1 yılEstetik yaptırmış olabilir beyni yerinde duruyor
00 Yorumla
+1 yılAyrıl kız ille yenisini bulacak sorun olmaz 😄
02 Yorumla- +1 yıl
Kızlar mı?
- +1 yıl
@Mutsax birazda kendinize baksanız
+1 yılAyrıl, yapıcak bi şey yok.
00 YorumlaSevmedigin icin olabilirmi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDoğal halini sevdin şimdi böyle yapınca soğudun
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle maalesef
Gizli Üye(18-24)+1 yılama ne olursa olsun onu olduğu gibi sevmen gerek
04 Yorumla- +1 yıl
Zaten olduğu gibi sevmiş ama o artık olmadığı biri
- +1 yıl
Oyyy 🚀🚀
- +1 yıl
Yaşıyon mu gizli üye
Beğenmedin mi
00 YorumlaAyrıl o zaman
00 Yorumla
+1 yılbende olsam soğurdum
00 Yorumla
+1 yılGit o zaman
00 YorumlaAçıkçası ayrılırdım
00 YorumlaHoşuna mı gitmiyor yoksa kıskandın mı :)
00 YorumlaAyrılcan o zaman
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenin burcun ne
01 Yorumla
Soran+1 yılBoğa
Gizli Üye(25-29)+1 yılMemiş yaptırmadı mı
01 Yorumla- +1 yıl
yakında onu da yaptırır bu sefer kız adamı sevmez ona layık değil diye
Gizli Üye(18-24)+1 yılAyrıl
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKuscammmm
00 Yorumladeğişmiş
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyrıl
00 YorumlaVay awj
00 Yorumla
Devamını Gör(43)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer