Ben yazları ince eyeliner daha çok seviyorum.

İnce eyeliner
Kalın eyeliner
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hayatımda hiç eyeliner çekmedim ama ince olan daha güzel duruyor görsellerde.
Yaz ayları sıcak olduğu için hafif olması adına da ince daha iyi olabilir.
Cevap
5Cevap
İnce tabii ki hatta mümkünse olmasın
İnce eyeliner
#SelamGençlik 🍀🍀
Yaz günü ince gecesi kalın bu kadar basit eğer ortam hoş bir yemek gibiyse kalın daha güzel..
#EnDoğruÂnda ❤️❤️
#TubaSueda 🍀🍀
#AşklaBaşla ❤️❤️
İnce eyeliner daha güzel oluyor ama ben onu da çekemiyorum sjsjsjsk
jfdl ben de baya zorlanıyorum
Bir tarafı çok güzel yapıyorum öteki tarafın kuyruğu daha uzun oluyor sonra onu uzatayım derken diğeri kısa oluyor yapamıyorum açıkçası skskdkdkdn
hayal edilen ince
ufak düzeltmeler yaparken kalınlaşan eyeliner
Yaz ayları gündüzünde no eyeliner, gecesinde ince eyeliner. Sıcak memlekette makyaj çekilmiyor.
Yaz aylarında İnce eyelinerde kalın eyelinerde gitmez bence
Kışları kalın yazları ise ince eyeliner seviyorum.
kesinliklee
Net ince daha soft duruyo tam yaz ayına uygun
katılıyorum
Mak yapmayı savmem sadece düğünlerde oda çok hafif
Yaz kış fark etmez :D ince eyeliner
hoşmerim gibi kızsın :) boş ver eyeliner ı :)
İnce eyeliner
di mi ya bayılıyorum incecik
İnce eyeliner
İnce zarif duruyor
Her zaman ince
İnce her zaman
ince eyeliner
O sicakta eyeliner surende ne bilim
ince.
ince kesinlikle..
bence dee
İnce
Ince
İnce olması daha iyi
Yakisan eyeliner
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?