Haydi bakalım:) Kendimizi puanlıyoruz. Ama adil olmayı unutmayın...


Hiç düşünmedim bunu. Düşünmekte istemiyorum açıkçası. Dış görünüş önemsiz vs geyigine girmeyecem tabii ki fakat şöyle düşünüyorum. Kendime düşük bir puan versem ozguvenim zedelenecek yüksek bir puan ise saçma bir egoya neden olacak. O yüzden hiiiic işim olmaz :) kimsenin de beni puanlamasını istemem.
10 tabi ki. hiçbirimizin eşi benzeri yok bu dünyada. Nadide ve biriciğiz. Dışarıdan kimsenin bu bilinci değiştirmesine ve yargılamasına da izin vermemeliyiz. yaradılışımızı tanır ve kendimizi en iyi versiyonumuza getirmeyi denersek. hayatta başaramayacağımız hiçbir şeyin olduğunu da düşünmüyorum :)
Cevap
51Cevap
7 Puan oda tatlılığım için
bilmiyorum bazen 10 üstünden 9,5 diceğim günde geliyor bazı günler en fazla 6-7 diceğim günlerde moduma bağlı diyelim.

...
10 üzerinden 8 vereceğim. çünkü bu rakamı seviyorum.
7 vereyim, kendimi seviyorum fiziksel ve içsel olarak.✨
9,7/10 :) ufak tefek halledilebilir şeyler dışında kusursuzum 😏
7 veya 8 verebilirim. Kendimi seviyorum ve beğeniyorum.
10 üzerinden 11 veriyorum 1 puanda kanaat kullandım kendime
Kim kendisine düşük puan verir ki 🤪 kimse vermez ben vereyim 3 vereyim 🫢😱
8/10 veriyorum. Dış görünüşümde öz güvenimi zedeleyecek pek bir kusur yok açıkçası..
3 olırdu çünkü kiloluyum ve vücudumda sarkıklar var yüzüm çok güzel ama işte vücut olmadan olmuyır
Dürüst olman güzel 👍🏻
Bunu siz değerlendirme yapın ben alçaktan bakıyorum kendime
On üstünden beş iyidir
10/0 galiba bugüen kadar hastalıgım nedeniyle çok düştüm Türkiyede sıralamada 1. Olurum hery erim mahvoldu eğer bunları yaşamasaydım olurdu
yeni saçımı boyattım güzel hissediyorum 9 olsun xddd
7 falan gerçekçi olalım 🙂👍🏻
0.5
Bir bile değil
5😅kendimi beğenmem ama
10 tabi ki kusursuzsum
8 veririm çünkü bir kusurum var.
10 derim kendime canım kendim :)
Genetik 8 sanssiz oldugumdan 2 veririm anca
9 veririz helalinden.
7-8 civarı veririm ben. :D
6 alırım bence
Yakışıklıyım bunun da farkındayım 10 veririm
Stresten, üzüntüden şaftım kaydı puan veremem 😔
Bence ben çirkinim :)
5-6 falan.
Ayıp olmasın diye 1 veriyorum
Yaaaaa jdjjdjdj unutmadım
10 üzerinden 9 diyorum.
Sanırım 7 veririm kendime
Filtreli shoplu 10 normal 7
10 üzerinden 1000 tatlımm
Kadınların olmadığı heryerde 10 üzerinden 10...
7 veririm 😊
7 veriyorum
6 :/
100 kenttilyon falan
10 olurdu şükür
İki veririm fazla bile bence
7 diyim
10/7
7/10 diyeyim.
0 olurdu
8/10
6 ✌️
2 falan.. 😂
8 veririm.
5 veriyorum
Sekiz puan
4 puan
3-5 …
6 verirdim.
6-7 iyidir ya
5 falan
10
Hadi hadi sende farkındasın çok güzel olduğunun 🤭😅
Nerelisin
4-5.
Ona on
Ön kamera 10 arka kamera 1
11 .
6 olurdu sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?