Güzellik & Bakım Erkekler de yüzlerine bakım yapıyor mu😌? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Biri el kremini yüzüne sürdü bayılcaktım Güncellemeler+1 yıl Süper soru aşkolar 🥳🥳🥳 Erkekler de yüzlerine bakım yapıyor mu😌? Cevapla Erkek Soruları Bakım Soruları Krem Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
raleway Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yüzüm temiz olduğu için ben yapmıyorum. En fazla yanak kıllarımı kökten alıyorum. Ama berberlerde yapanları görüyorum bazen. 0 0 Yorumla
Teόmάń Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl E herhalde yüzümüzü yıkıyoruz ya bundan iyi bakım mı olur 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Sek erkek ashdjks Yorumla Soran +1 yıl Sen birine benziyon Yorumla Teόmάń +1 yıl Aylar sonra nereden esti nereden gördün. d Yorumla Soran +1 yıl Eski sorularıma bakmayı seviyorum arada böyle. d Yorumla
bcrerkn Takip Et Xper 5 Yaş: 52 , eic 89% +1 yıl Şahsi olarak yapıyorum ama ama çok sık değil terastan sonra ve berbere gittiğimde 0 0 Yorumla
F4H_Sixth Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Siyah nokta için maske yapıyorum ve el kremi kullanıyorum düzenli ama sık olmamak şartıyla. 0 0 Yorumla
izmirimzi Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl evde değil ama berberde arada bir evet. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl ha el ha yüz ne farkediyo yaa 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Ay çıldırmalık tam Yorumla Cevap sahibi +1 yıl ablacim bu kadar kasmayinnnnnnnnnnnnnnn Yorumla Soran +1 yıl Yüz güneş kremime bugün 260 verdim 40 ml, sence kasıyor muyum yeterince Yorumla Cevap sahibi +1 yıl bi tık kasıyor gibisin. anliyo musun bu işlerden? Yorumla Soran +1 yıl Kozmetiğe aşığımmm Yorumla Cevap sahibi +1 yıl buradan link atabiliyor musun bir şey sorucam da sana. eğer atamıyorsan bana dmden bi yazsana yüzüm ile ilgili bir öneriye ihtiyacim var Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Sene de bir kaç kez sabunla ovuyorum işte yeter. 0 1 Yorumla Ayseb77 +1 yıl 😂😂 Yorumla
Mapustayım Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 98% +1 yıl Maske yapıyoz 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Güneş kremi olmazsa sayılmaz güneş kremi her şeydir Yorumla Soran +1 yıl Sen 19dan büyük duruyorsun Yorumla
JaponMakineleri Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Yok biz doğalız😀 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Güneş kremi sağlık için yalnız aşkım Yorumla JaponMakineleri +1 yıl Para kazanmak için sağlığa bir faydası yok😀 Yorumla Soran +1 yıl Cilt kanserlerinin nedenleri arasında güneş çok var? Yorumla
Fafof_360 Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl neden bayılacaktın? 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Yüze diğer yerlerine sürdüğün kremi süremezsin yüz çok hassas ve özel Yorumla Fafof_360 +1 yıl el kremi kısmını görmemişim. Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 5,6b cevap paylaştı. Yapmıyor 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Bence de yapmıyorsunuz güneş kremi kullanmadığınızı duyunca şok olmıştum Yorumla Ehlivukuf +1 yıl Hiç kullanmıyorum güneş kremi Yorumla Soran +1 yıl Kışın kullanan ben dont like this Yorumla Ehlivukuf +1 yıl Yaz kış fark etmiyor kullanmıyorum Yorumla Soran +1 yıl Kullanmalısın üşte Yorumla Ehlivukuf +1 yıl Hiç uğraşamam Yorumla
Handsomee06 Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 322 cevap paylaştı. Evet tabiki 0 0 Yorumla
myd1oez Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 6,8b cevap paylaştı. Yapanlar var knk 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Sen Yorumla myd1oez +1 yıl Sabun kullanıyorum sebamed yüz sabunu ilk etapta yüzümü sıcak suyla yıkayıp sabunu kullanıyorum sonrasında soğuk suyla temizliyorum. Ne kullanıyorsun diye soranlar olmuştu Yorumla
EhliyetsizPilott Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 4,3b cevap paylaştı. Yapıyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Yüzüm temiz olduğu için ben yapmıyorum. En fazla yanak kıllarımı kökten alıyorum. Ama berberlerde yapanları görüyorum bazen.
E herhalde yüzümüzü yıkıyoruz ya bundan iyi bakım mı olur
Sek erkek ashdjks
Sen birine benziyon
Aylar sonra nereden esti nereden gördün. d
Eski sorularıma bakmayı seviyorum arada böyle. d
Şahsi olarak yapıyorum ama ama çok sık değil terastan sonra ve berbere gittiğimde
Siyah nokta için maske yapıyorum ve el kremi kullanıyorum düzenli ama sık olmamak şartıyla.
Yüzümüyü yıkıyoruz yetmez mi? 😂
evde değil ama berberde arada bir evet.
Abim yapıyo gayet temiz ve bakımlı
ha el ha yüz ne farkediyo yaa
Ay çıldırmalık tam
ablacim bu kadar kasmayinnnnnnnnnnnnnnn
Yüz güneş kremime bugün 260 verdim 40 ml, sence kasıyor muyum yeterince
bi tık kasıyor gibisin. anliyo musun bu işlerden?
Kozmetiğe aşığımmm
buradan link atabiliyor musun bir şey sorucam da sana. eğer atamıyorsan bana dmden bi yazsana yüzüm ile ilgili bir öneriye ihtiyacim var
Sene de bir kaç kez sabunla ovuyorum işte yeter.
😂😂
Maske yapıyoz
Güneş kremi olmazsa sayılmaz güneş kremi her şeydir
Sen 19dan büyük duruyorsun
Yok biz doğalız😀
Güneş kremi sağlık için yalnız aşkım
Para kazanmak için sağlığa bir faydası yok😀
Cilt kanserlerinin nedenleri arasında güneş çok var?
neden bayılacaktın?
Yüze diğer yerlerine sürdüğün kremi süremezsin yüz çok hassas ve özel
el kremi kısmını görmemişim.
Yapmıyor
Bence de yapmıyorsunuz güneş kremi kullanmadığınızı duyunca şok olmıştum
Hiç kullanmıyorum güneş kremi
Kışın kullanan ben dont like this
Yaz kış fark etmiyor kullanmıyorum
Kullanmalısın üşte
Hiç uğraşamam
Arada sırada
Evet tabiki
Yapanlar var yapmayanlar var
Yani ben yapıyorum
Yapanlar var knk
Sen
Sabun kullanıyorum sebamed yüz sabunu ilk etapta yüzümü sıcak suyla yıkayıp sabunu kullanıyorum sonrasında soğuk suyla temizliyorum. Ne kullanıyorsun diye soranlar olmuştu
Yapıyor
Yapıyor
Evet