





Tavsiyem fondöten kullanmaman çünkü ne kadar çok temizlesen de gözeneklerini tıkamaya devam edip bu döngüden kurtulamayacaksin. Ürün olarak tavsiye edersem CERAVE FOAMING FACIAL CLEANSER veya LA ROCHE POSAY EFFACLER YÜZ TEMİZLEME JELİ'ne göz atabilirsin. Ama eğer illa fondöten istiyorsan fondöten öncesine daha pürüzsüz bir görünüm için makyaj bazı almalisin. Fondötenin çok daha pürüzsüz görünür. Fondöten olarakta yağlı ciltler için olan LOREAL PARIS INFAILLIBLE 24H MATTE Fondöteni kullanabilirsin.
İnan bana 5-6 yıldır geçer geçer diyerek hiçbir şekilde yüzüme bir şey sürmedim makyaj ürünü olarak. Onun dışında cildiyenin verdiği ne kremler ne de solüsyonlar hiç işe yaramadı. En son ilaç tedavisi başlatmak istedi onu da ben istemiyorum. Yani yapma yapma nereye kadar geçmiyor ki zaten ve geçmemesi de can sıkıcı bir hal almaya başladı artık ne yapacağımı bilmşyorum :(
Geçmiş olsun. Cildiyecilerin verdiği ürünler anlasmali oluyor zaten ben onlara pek güvenmiyorum. İlaç içinde bencede beklemelisin onlar pekte iyi şeyler değilmiş öyle duydum. Hormonlarina baktirdin mi hiç belki içerden bir problemin olabilir? Eğer sorun yoksa la rochea göz atabilirsin yorumları falan çok güzel. Sivilceye eğilimli ciltler baya beğenmiş
Aslında ilaca başlamadan önce hormonlara da baktırmıştı ama sanırım ilacı kullanıp kullanmamak için bir sakınca var mı yok mu teyit etme amaçlı baktı ama onun dışında bir baktırmak gerek. Yani yüzümde hafiften de olsa tüyler var mesela fotoda da belli şüphelendirmiyor değil dediğin gibi içten kaynaklı bir sorun da olabilir dediğin ürüne bir bakayım
Kullanma bence çok zararlı böyle bir yüze alırsan eğer makyaj bazı ve L'Oreal Paris kesinlikle mükemmel üstüne de L'Oreal Paris pudra kullan yüzünü sabah akşam yıkama jeli ile temizleme yapmalısın ihmal etme bunları ve keçi sütü sabun kullan iki günde bir biraz sönsün en azından temiz olmuş olur
İnan bana 5-6 yıldır geçer geçer diyerek hiçbir şekilde yüzüme bir şey sürmedim makyaj ürünü olarak. Onun dışında cildiyenin verdiği ne kremler ne de solüsyonlar hiç işe yaramadı. En son ilaç tedavisi başlatmak istedi onu da ben istemiyorum. Yani yapma yapma nereye kadar geçmiyor ki zaten ve geçmemesi de can sıkıcı bir hal almaya başladı artık ne yapacağımı bilmşyorum Tavsiyelerin için teşekkür ederim
Sen yine de sabah akşam yüzünü mutlaka temiz tut bazı yıkama ürünleri ile çünkü daha da kötü olabilir gün içinde yüzümüz toz yağ ile kirleniyor
Evet evet haklısın o konuda bayağı dikkat etmek gerek doğal sabunlarla vs ama babam dove sabun kullan iyi gelir diyor ben ondan da çekiniyorum biraz
Dove değil ya sivilce akne sabunları var onlardan kullan
Tamam bir araştırayım o zaman
Cevap
2Cevap
makyaj kullanma düzelir
Bu zamana kadar hiç kullanmıyordum kaç senedir düzelmedi
Yemeye de bağlı değil ki sadece yani yaş oldu 20 artık geçsin istiyorum can sıkıcı bir durum ilaç tedavisi dedi doktor ilaç da kullanmak istemiyorum kapatmaktan başka çare yok gibi..
Maskeler de kalktı zaten rahattım 🫢😔
İlaç kullanmaya pek niyetim yok ama geçici çözüm de olsa krem falan bir şekilde en azından azalması için uğraşacağım. Teşekkür ederim
Kesinlikle Flormar çok iyi onu kullan
Fondöten mi
Evet
Tek başına yeterli olur mu cildi temizledikten sonra direkt fondöten mi kullanmalıyım yani
Kapanmaz
Ne yüzler ne sivilceler kapanıyor o ürünlere niye o kadar para dökülüyor sanıyosunuzz
Kardeş git hap kullan bu sivilceler geçmez
Bendede aşırı sivilce vardı kullandım geçti
Geçmez ki zaten normalde makyaj yapan biri de değilim ama ilaç kullanmak istemiyorum kendi haline bıraktım. Doktor ilaç tedavisi dedi ama o ilaç çok ağır ve yan etkileri fazla olan bir ilaç her yönden sıkıntılı bir süreç
Yav ilaçsız geçmez ben denedim bendede çıktı
Ya iyi de çok zor ama ilacı kaldıramam ki ben ne beslenmeme dikkat ediyorum ne kahvaltı alışkanlığı doğru düzgün hadi onlara dikkat etmiş olsam. Lens kullanıyorum gözlüğe geç dicek o bile sıkıntı yani.. keşke başka bir yolu olsa :( Kaç ay kullanmıştın sen ve kaç yaşında
Keyfine neyse iyi günler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?