Güzellik & Bakım Arkadaşlar burnum güzel mi sizce, estetik yaptırmalı mıyım? Lütfen dürüst olun, kırılmam😇? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Sizce burnumu estetik yaptırmalı mıyım dürüst olun lütfen çok kararsızım Arkadaşlar burnum güzel mi sizce, estetik yaptırmalı mıyım? Lütfen dürüst olun, kırılmam😇? Cevapla Estetik Soruları Güzellik Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
ibrahimsaygi95 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 61% +1 yıl Bence kötü değil ve bazı şeyler orijinal kalsın, herkes birbirine benzedi. 0 0 Yorumla
Merveniizzz Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 79% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 679 cevap paylaştı. Estetiğe gerek yok bence 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Güzel yani öyle mi Yorumla Merveniizzz +1 yıl Bence gayet iyi Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Abla bu ne inşaata iş makinesiz girersin bu burunla 0 1 Yorumla Soran +1 yıl O kadar kötü mü Yorumla
delil4h Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Ben doğal tipleri çok seviyorum. Bence burnun gayet güzel. Eski Mısır firavunlarının burnuna benziyor. Egzotik ve çekici bir tipin var bence... ☺️ Yaptırma sakın. 1 0 Yorumla
Kumrallbeyyy Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Allah'ın yarattigini bozma. Çok güzel bir burnun var. MaşaAllah 0 0 Yorumla
Kafasikarisiksey1 Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl Gayet hoş kaba durmuyor herkes tek tip olmsya basladi bence yapma. 0 0 Yorumla
furkaanercaan Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Antalyalı mısın 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Hayır Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence kötü değil ve bazı şeyler orijinal kalsın, herkes birbirine benzedi.
Estetiğe gerek yok bence
Güzel yani öyle mi
Bence gayet iyi
Abla bu ne inşaata iş makinesiz girersin bu burunla
O kadar kötü mü
Ben doğal tipleri çok seviyorum. Bence burnun gayet güzel. Eski Mısır firavunlarının burnuna benziyor. Egzotik ve çekici bir tipin var bence... ☺️ Yaptırma sakın.
Allah'ın yarattigini bozma. Çok güzel bir burnun var. MaşaAllah
Gayet hoş kaba durmuyor herkes tek tip olmsya basladi bence yapma.
Yok be gerek yok. Ben ne burunlar gordum
Gayet iyi nesini yaptıracaksın
Estetik yaptırmanı gerektirmiyor bence 😊
Antalyalı mısın
Hayır
güzel gayet
Degil
Yaptırma
Ben asik oldum