
#alfaloji
#sultaniye
#camurbanyosu

Bazılarınin banyo yapmasına bile gerek kalmıyor her durumda čamurlar neyse soru bu degil hayir ben sevmem rahatsiz olurum
Tesekkurler
Çamura atacağım kişilerin başındasınız, onun için seçtim. Estağfurullah.
Camura niye atiliyorum😀
Gıcıklık diyelim ama sebebi başka
Hiç yapmadım
Piknik yapılacak tepenin karşısı hemen.
teşekkür ederim
Estağfurullah.
Cevap
4Cevap
Asla yapamam, camurun hissinden asiri rahatsiz oluyorum.
Böcek yok mu onun içinde ya 😅
Asla yapmam. Bir sürü cıbıldak 😏
Hayır yapmadım hiç ilginç belki de denemeliyiz
Tavsiye ederim, negatif enerjiyi yok ediyor diyebilirim.
Evet çamur toprak enerji fazlalığını alıyor oldukça iyi gelir teşekkür ederim
Estağfurullah, bir gün umarım anılarınızı paylaşırsınız.
Teşekkür ederim umarım. :)
Ben teşekkür ederim.
Rica ederim.
Hic yapmadim, düşünmüyorum da.
Yapmadım.
bizim köyde mandalar girer çamura :D
Yapmadım yapmayıda dusunmuyorum
Bir fotografda ben atayım bekle 😂
Hayır
Hiç yapmadım
Hiç yapmadım
Hayır
Hiç yapmadım. 😇
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar