Çirkin ve kısa olduğum için kendime bakım yapmıyorum, mantıklı mı?

bana mantıklı geliyor, mantıklı mı?
Çirkin ve kısa olduğum için kendime bakım yapmıyorum, mantıklı mı?
Cevapla