Zoretanin kullanıyorum yaklaşık 2 aydır ve yüzümde ödem yaptı normal mi?

Zoretanin kullanıyorum yaklaşık 2 aydır ve yüzümde ödem yaptı normal mi?
Zoretanin kullanıyorum yaklaşık 2 aydır ve yüzümde ödem yaptı normal mi?
Cevapla