Aynada kendimi beğeniyorum ama fotoğraflarda beğenmiyorum. İnsanlar bizi nasıl görüyor?

Aynada kendime baktıǧımda herhangi bir sorun görmüyorum, yüzüm gayet normal görünüyor ve aynadaki görüntümden gayet memnunum... Fakat telefonda fotoğraf çekildiǧimde yüzümün bir tarafı öbür tarafından bariz bir şekilde farklı görünüyor. Sanki haberim olmadan yüz felci geçirmişim gibi... Fotoǧraflarda yüzüm aşırı asimetrik çıkıyor ve yüzümün bir tarafı resmen yer çekimine meydan okuyamıyormuş gibi duruyor. İnsanlar bizi nasıl görürler peki? Aynada kendimizi gördüğümüz gibi mi yoksa fotoğraflarda göründüǧümüz gibi mi? Hangisi gerçek görüntümüzü yansıtıyor?
Aynada kendimi beğeniyorum ama fotoğraflarda beğenmiyorum. İnsanlar bizi nasıl görüyor?
Cevapla