Kızlar kısayım, çok mu kötü bir şey gerçekten?

arkadaşlar her şeyim yerinde diyebilirim ama kısayım ve kızlar bildiğiniz yanına yakıştırmıyor öyle söylüyorlar... tipsiz olsam tip yaparım giyimimle tamamlarım... çirkin bile olsam çirkin karizması yapardım... en dunkof erkeğe bile 3-0 önde bakıyorlar uzun olduğu için... kısayım ne yapayım :(((
Kızlar kısayım, çok mu kötü bir şey gerçekten?
Cevapla