Böyle şeyleri çok dikkat etmem yıkanır çıkarım tabii ki Senin buradaki amacın saçını göstermekten ziyade göbeğini göstermek olduğu için saçlarının uzunluğu fiziğin fena değil hadi sana gerçekçi bir yorum yapayım
Niye ters ters şekilde yorum yapıyorsun sadece Ben yorum yaptım senin özel hayatın ya da sevgilin olup olmaması beni ilgilendirmez, sadece saç uzunluğu dikkatimi çekti ona baktım onun dışında istediğini yapabilirsin beni ilgilendiren bir durum yok
Neyse sorunum başka cevabını da vereyim de dayak yemeden gideyim, saçlarım ıslak olduğunda genelde öne doğru dümdüz oluyor çok da saçım olduğu söylenemez ☺️ Sorun değil canın sağ olsun kusura bakma kötü bir niyetim yoktu
Sac yapımız ve rengimiz birebir aynıymış senle. Benim de böyle düz ama kabarık. Tabi benimki uzun ve bakıra boyatıyorum Hindistan cevizi yağı sürüyorum, kuaför de keratin sütü sürüyor. Yatistiriyo epey. Parlak da görünüyo.
Eskiden haftada 1 yıkardım, saçlarım 4-5 gün giderdi , sonra bir ara her gün yıkamaya başladım. Her gün yıkamaya başladıktan sonra aşırı hızlı yağlanma gerçekleşmeye başladı 😁
dikkatini ilk orası çektiyse yapabilceğim bişi yok hayır yani bi de sanki hiç denize girmiyormuş ya da şey izlemiyormuş gibi davranıyorsunuz ya işte bu daha komik