Kızlar, Saçlar gitti, çok sıkılmıştım, kısa saç özgürlük resmen bence, siz ne düşünüyorsunuz?

Kızlar, Saçlar gitti, çok sıkılmıştım, kısa saç özgürlük resmen bence, siz ne düşünüyorsunuz?
Kızlar, Saçlar gitti, çok sıkılmıştım, kısa saç özgürlük resmen bence, siz ne düşünüyorsunuz?
Kızlar, Saçlar gitti, çok sıkılmıştım, kısa saç özgürlük resmen bence, siz ne düşünüyorsunuz?
Kızlar, Saçlar gitti, çok sıkılmıştım, kısa saç özgürlük resmen bence, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla